Besvaret December 14, 2010 Også et godt bud :D Ja ikke :yiepie næste bud bliver så hvem har givet det blåt mærke? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja ikke :yiepie næste bud bliver så hvem har givet det blåt mærke? Ja det er også et godt bud :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja det er også et godt bud :) Måske en blå drillenisse :yiepie med lyserød bikini? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Pingvin med blåt øje? :badgirl Det er nisseme tæt på det rigtige svar.. Men husk det er Ki & Martin der skal nisse svaret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jamen Ki har jo skrevet at de har givet op :rolleyes Du må finde på noget nemmere til dem :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Svaret er: En pingvin, der er faldet ned af trappen og har fået et blåt mærke Nogle af jer var nisseme tæt på.. Men ikke Ki & Martin Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jamen Ki har jo skrevet at de har givet op :rolleyes Du må finde på noget nemmere til dem :D :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Svaret er: En pingvin, der er faldet ned af trappen og har fået et blåt mærke Nogle af jer var nisseme tæt på.. Men ikke Ki & Martin EEEEEEEEEEEEJJJJJJJ så var det nok min profil der havde noget med det at gøre :lolhit :lolhit Hvor cool er det liiiige! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 EEEEEEEEEEEEJJJJJJJ så var det nok min profil der havde noget med det at gøre :lolhit :lolhit Hvor cool er det liiiige! :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hahaha... Hvor godt.... Ja det har nok været dig der var henvist til Tina Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 EEEEEEEEEEEEJJJJJJJ så var det nok min profil der havde noget med det at gøre :lolhit :lolhit Hvor cool er det liiiige! Ja det må være den her :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja det må være den her :D :lolhit :lolhit Du er satme for sjov :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja det må være den her :D Det er da et seriøst blå mærke den pingvin har fået Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja det må være den her :D :lol :lol :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Et lille nissehop op :jul3: :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Ja det må være den her :D :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Arj - den var for nem, jeg lod som om jeg ikke kunne gætte det for at gøre drillenissen glad :wacko Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jep så tror vi på den ene, men så går den heller ikke mere. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Arj - den var for nem, jeg lod som om jeg ikke kunne gætte det for at gøre drillenissen glad :wacko :lolhit :lolhit Bare rolig Ki. Jeg kender drillenissen rigtig godt. Hun er meget skuffet over dig <_< ØH DEN SÆTNING HAR JEG IKKE SKREVET! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jeg er nok lidt for langsom. Jeg kunne ellers godt gætte det ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Hmmm man kan vel ikke se et "blå" mærke på en sort pingvin ;) (Så skulle i se min svigermors kind/kæbe... hun er kul sort... efter at have fået en bedømmelse og trukket en plomb ud :rolleyes Hun ligner en der har fået et par på hovedet...) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 15, 2010 Jeg er nok lidt for langsom. Jeg kunne ellers godt gætte det ;) :haha :haha ...... LIDT langsom.... hvor er du sjov!!! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites