Besvaret December 13, 2010 I er sku' for sjove ;)))))) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Og her er billeddokumentation for, at der findes zebraer med smølfer i bagen: :sc :sc :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Skal i have et lille bitte nissehint mere? Der er en herinde hvis brugernavn, eller en del af det, er en del af gåden også, så kan i gætte det er i nisseme gode :jul6: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Mit profilbillede og mit navn - ok, jeg har lige et kortvarigt egoflip :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Tænkte også lige på, hvornår en flodfest var blevet sort og hvid?? :D :D Come on en tastefejl og en god fantasi hvad er der i vejen med det Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Man siger jo, at what comes in must come out - så mit bud må være et hvilket som helst zoo, hvor de fodrer deres zebraer med smølfer :D Se sådan havde jeg jo ikke lige tænkt på det :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Come on en tastefejl og en god fantasi hvad er der i vejen med det Jeg synes, det var en skøn tastefejl :kram2 Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Jeg synes, det var en skøn tastefejl :kram2 :kram :kram :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 amen for filan da - jeg klager til WHO, smølfer er fredede og derfor ikke godkendt som zebra foder :angry Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Mit profilbillede og mit navn - ok, jeg har lige et kortvarigt egoflip :lol :lolhit :lolhit :lolhit Ha ha ha hvor er du sjov!! Jaaaa eller det kunne være mig, men jeg er sku ikke en zebra :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 amen for filan da - jeg klager til WHO, smølfer er fredede og derfor ikke godkendt som zebra foder :angry Jeg vil lige understrege, at jeg ikke går ind for fodring med smølfer (er faktisk modstander af det) - jeg formidlede blot billedet for at fremhæve mit gæt ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Har i nisset op?? Og hvad skal straffen mon være for ikke at kunne nisse det?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Snowie - du er da blevet radioaktivt medlem nu :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Snowie - du er da blevet radioaktivt medlem nu :lolhit :lolhit Yeah baby :jul11: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Holy fårk, mit profilbillede har også taget skade. I skal holde afstand til mig, tror jeg... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Holy fårk, mit profilbillede har også taget skade. I skal holde afstand til mig, tror jeg... :lolhit :lolhit :lolhit :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Holy fårk, mit profilbillede har også taget skade. I skal holde afstand til mig, tror jeg... Will do - det ser sku ret spooky ud :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 I får nisseme et sidste hint Man kan være blå af andet end kulde... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 En pingvin, som man tager kvælertag på? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Stakkels pingvin Det er bare noget, vi leger ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 En pingvin, som man tager kvælertag på? NEJ NEJ NEJ Men vi nisser os noget rigtigt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Nu nisser jeg i seng.... Jeg er nissebage i morgen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Pingvin med blåt øje? :badgirl Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Pingvin med blåt øje? Også et godt bud :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites