Oprettet December 12, 2010 Hvad er sort, hvid og lidt blå??? :jul3: :jul5: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 flaget fra Estland? Nisseme nej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Piger.. I må gerne nisse med.. Men det er Martin & Ki som skal nisse den her :jul7: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Smølfer med sorte regnfrakker på? :bunny (Eller med dit hint: fem små kinesere på cykeltur i sorte vinterfrakker med sneen dryssende på dem og blå læber pga. kulden?) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Smølfer med sorte regnfrakker på? :bunny (Eller med dit hint: fem små kinesere på cykeltur i sorte vinterfrakker med sneen dryssende på dem og blå læber pga. kulden?) :lol Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Smølfer med sorte regnfrakker på? :bunny (Eller med dit hint: fem små kinesere på cykeltur i sorte vinterfrakker med sneen dryssende på dem og blå læber pga. kulden?) :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Smølfer med sorte regnfrakker på? :bunny (Eller med dit hint: fem små kinesere på cykeltur i sorte vinterfrakker med sneen dryssende på dem og blå læber pga. kulden?) Nisseme nej Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Hmmm MartinaDrillenisse Du er da vist en værre en hva?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Hmmm MartinaDrillenisse Du er da vist en værre en hva?? Jeg er en drillenisse :jul12: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Hvad er sort, hvid og lidt blå??? :jul3: :jul5: det ved jeg da dælme ikke - dine tænder???? :jul12: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 det ved jeg da dælme ikke - dine tænder???? :jul12: MUAHAHAHAHAHAHAHAHAHA :sc Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 det ved jeg da dælme ikke - dine tænder???? :jul12: Ej altså Ki Det er da nissogik at vores tænder er hvide som nyfaldet sne pga vi spiser risengrød.. Du må nisse igen Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Ej altså Ki Det er da nissogik at vores tænder er hvide som nyfaldet sne pga vi spiser risengrød.. Du må nisse igen Jeg har nok brug for at købe en vokal ..... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Jeg har nok brug for at købe en vokal ..... Vi befinder os i dyreriget Kan I mon nisse det nu?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 En frossen rudolf? Nisseme nej Måske jeg kan nisse et hint mere.. De nisser godt til årstiden :jul3: :jul3: :jul3: :jul3: Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Er smølfer indbefattet i dyreriget? Hvis ja så må det være en smølf med sort og hvidstribet bikini :hophop Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Er smølfer indbefattet i dyreriget? Hvis ja så må det være en smølf med sort og hvidstribet bikini :hophop Ha ha godt gæt Ki Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Nisseme nej Ki.. Hvor længe skal Martin & Ki nisse før tiden er opbrugt BK piger?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Nisseme nej Ki.. Hvor længe skal Martin & Ki nisse før tiden er opbrugt BK piger?? hmm kan de få mere hjælp? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det er lidt nissesvært Men den ene af farverne er normalt ikke på dyret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det er lidt nissesvært Men den ene af farverne er normalt ikke på dyret er det blå? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 Det er svært. Næsten alle dyr er sorte og hvide... men blå? Del dette indlæg Link to post Share on other sites