Oprettet May 22, 2012 Skulle vi ikke lave en tråd hvor vi viser vores puslehjørner frem? Blev færdig med vores i går, hvor jeg fik sat wall-stickers op, og synes selv, at det er blevet rigtig fint :) Jeg får en puslekurv fra min søster til opbevaring af toiletsager, så jeg får lidt mere samling på alle cremerne :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 God ide - og fint puslehjoerne, Anita Vores ser saadan her ud! Det er det billigste puslebord fra IKEA, som vi har malet hvidt og sat pinde i, som vi knapper en lyseblaa/hvidprikket stofhylde paa. Den har min soester lavet og den skulle vaere paa vej fra UK :) Stofbleerne er klar til brug i kurvene En uro a la disse er in the making - bare med elefantoerer i brune farver Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ej hvor er det nogle fine puslehjørner i har. Jeg skal lige finde ud af hvordan man uploader fotos til bk. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ej hvor er det nogle fine puslehjørner i har. Jeg skal lige finde ud af hvordan man uploader fotos til bk. Denne guide kan måske hjælpe dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Tusind tak Anita, jeg forsøger mig <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 God ide - og fint puslehjoerne, Anita Vores ser saadan her ud! Det er det billigste puslebord fra IKEA, som vi har malet hvidt og sat pinde i, som vi knapper en lyseblaa/hvidprikket stofhylde paa. Den har min soester lavet og den skulle vaere paa vej fra UK :) Stofbleerne er klar til brug i kurvene En uro a la disse er in the making - bare med elefantoerer i brune farver Ej hvor er jeg bare vild med den uro! Kæft hvor er den sød og kær! :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Lille Anna´s pusleplads :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Ej hvor er jeg bare vild med den uro! Kæft hvor er den sød og kær! :D Hvis den bliver vellykket, saa kan det vaere, jeg skal lave flere... er ogsaa vild med den Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2012 Vi laver bare pusleplads ovenpå vaskemaskinen ved siden af handvasken på badeværelset. Der er en stor skuffe under vasken med masser af plads til bleer, vaskeklude, og en numsecreme samt til vores egne ting og sager :-) Nitzen: Må jeg spørge, hvad arsenalet af produkter er til? Hvad har vi brug for? Har bestilt en creme til rød numse, men ikke andet. Daniel (den kreative kommende far) er gået i gang med et uro-projekt. Nu er han træt af nuttede babyting, så der bliver lavet en sej Star Wars-uro og en uro med glow in the dark planeter :-) Jeg er meget spændt på resultatet! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2012 Vi laver bare pusleplads ovenpå vaskemaskinen ved siden af handvasken på badeværelset. Der er en stor skuffe under vasken med masser af plads til bleer, vaskeklude, og en numsecreme samt til vores egne ting og sager :-) Nitzen: Må jeg spørge, hvad arsenalet af produkter er til? Hvad har vi brug for? Har bestilt en creme til rød numse, men ikke andet. Daniel (den kreative kommende far) er gået i gang med et uro-projekt. Nu er han træt af nuttede babyting, så der bliver lavet en sej Star Wars-uro og en uro med glow in the dark planeter :-) Jeg er meget spændt på resultatet! Det lyder spaendende med Star Wars uro Jeg har kun cremer, fordi min mor har hentet gratispakken paa apoteket, men som udgangspunkt har man i min verden faktisk ikke brug for noget creme. Jeg agter at bruge kogtvandsklude for at afhjaelpe roed numse... Men jeg er jo ogsaa ret helseoeko(mangler lidt en graauldogspeltsmiley....) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2012 Hvordan fungerer kogt-kluds-tingen? Har hørt om den, men ved ikke hvordan det foregår i praksis :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 25, 2012 Jeg har slet ikke skaffet cremer - har kun babyolie fra gratis-pakkerne og så har jeg en tube zink-creme. Der står flere steder, at baby ikke har behov for creme i starten. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Nitzen: Må jeg spørge, hvad arsenalet af produkter er til? Hvad har vi brug for? Har bestilt en creme til rød numse, men ikke andet. Der er en creme der afhjælpe evt. arp i håret, en babypudder, så er der to zinksalver, hvor den ene er strøget i pusletasken, så er der en fugtighedscreme til kroppen og så er der en badeolie og babyshampoo... og så er der en mandelmassageolie og resten er fra de gratis prøvepakker :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 26, 2012 Hvordan fungerer kogt-kluds-tingen? Har hørt om den, men ved ikke hvordan det foregår i praksis :-) Jeg har laest om det hos Rebecca Persson og saa staar det godt beskrevet her Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 5, 2012 Ferskens lille pusleplads på badeværelset :) Så har h*n også en på værelset, der er bare ikke kommet en puslepude ind endnu <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites