Nitzen1987

Vis jeres puslehjørne/-sted

16 indlæg i dette emne

Skulle vi ikke lave en tråd hvor vi viser vores puslehjørner frem?

Blev færdig med vores i går, hvor jeg fik sat wall-stickers op, og synes selv, at det er blevet rigtig fint :)

DSC01140.jpg

DSC01141.jpg

DSC01142.jpg

Jeg får en puslekurv fra min søster til opbevaring af toiletsager, så jeg får lidt mere samling på alle cremerne :)

Del dette indlæg

God ide - og fint puslehjoerne, Anita loveshower.gif

Vores ser saadan her ud! Det er det billigste puslebord fra IKEA, som vi har malet hvidt og sat pinde i, som vi knapper en lyseblaa/hvidprikket stofhylde paa. Den har min soester lavet og den skulle vaere paa vej fra UK :)

post-2587-057964600 1337713865_thumb.jpg

Stofbleerne er klar til brug i kurvene

post-2587-062638000 1337714106_thumb.jpg

En uro a la disse er in the making - bare med elefantoerer i brune farver rolleyes.gif

post-2587-009061100 1337714016_thumb.jpg

post-2587-083465700 1337714031_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det nogle fine puslehjørner i har. Jeg skal lige finde ud af hvordan man uploader fotos til bk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er det nogle fine puslehjørner i har. Jeg skal lige finde ud af hvordan man uploader fotos til bk.

Denne guide kan måske hjælpe dig :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tusind tak Anita, jeg forsøger mig <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

God ide - og fint puslehjoerne, Anita loveshower.gif

Vores ser saadan her ud! Det er det billigste puslebord fra IKEA, som vi har malet hvidt og sat pinde i, som vi knapper en lyseblaa/hvidprikket stofhylde paa. Den har min soester lavet og den skulle vaere paa vej fra UK :)

post-2587-057964600 1337713865_thumb.jpg

Stofbleerne er klar til brug i kurvene

post-2587-062638000 1337714106_thumb.jpg

En uro a la disse er in the making - bare med elefantoerer i brune farver rolleyes.gif

post-2587-009061100 1337714016_thumb.jpg

post-2587-083465700 1337714031_thumb.jpg

Ej hvor er jeg bare vild med den uro! Kæft hvor er den sød og kær! :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lille Anna´s pusleplads :biglove

post-3426-095338400 1337780353_thumb.jpg

post-3426-025599500 1337780376_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor er jeg bare vild med den uro! Kæft hvor er den sød og kær! :D

Hvis den bliver vellykket, saa kan det vaere, jeg skal lave flere... er ogsaa vild med den rolleyes.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi laver bare pusleplads ovenpå vaskemaskinen ved siden af handvasken på badeværelset. Der er en stor skuffe under vasken med masser af plads til bleer, vaskeklude, og en numsecreme samt til vores egne ting og sager :-)

Nitzen: Må jeg spørge, hvad arsenalet af produkter er til? Hvad har vi brug for? Har bestilt en creme til rød numse, men ikke andet.

Daniel (den kreative kommende far) er gået i gang med et uro-projekt. Nu er han træt af nuttede babyting, så der bliver lavet en sej Star Wars-uro og en uro med glow in the dark planeter :-)

Jeg er meget spændt på resultatet!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi laver bare pusleplads ovenpå vaskemaskinen ved siden af handvasken på badeværelset. Der er en stor skuffe under vasken med masser af plads til bleer, vaskeklude, og en numsecreme samt til vores egne ting og sager :-)

Nitzen: Må jeg spørge, hvad arsenalet af produkter er til? Hvad har vi brug for? Har bestilt en creme til rød numse, men ikke andet.

Daniel (den kreative kommende far) er gået i gang med et uro-projekt. Nu er han træt af nuttede babyting, så der bliver lavet en sej Star Wars-uro og en uro med glow in the dark planeter :-)

Jeg er meget spændt på resultatet!

Det lyder spaendende med Star Wars uro wink.gif

Jeg har kun cremer, fordi min mor har hentet gratispakken paa apoteket, men som udgangspunkt har man i min verden faktisk ikke brug for noget creme. Jeg agter at bruge kogtvandsklude for at afhjaelpe roed numse... Men jeg er jo ogsaa ret helseoeko(mangler lidt en graauldogspeltsmiley....)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan fungerer kogt-kluds-tingen? Har hørt om den, men ved ikke hvordan det foregår i praksis :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har slet ikke skaffet cremer - har kun babyolie fra gratis-pakkerne og så har jeg en tube zink-creme. Der står flere steder, at baby ikke har behov for creme i starten.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er en creme der afhjælpe evt. arp i håret, en babypudder, så er der to zinksalver, hvor den ene er strøget i pusletasken, så er der en fugtighedscreme til kroppen og så er der en badeolie og babyshampoo... og så er der en mandelmassageolie og resten er fra de gratis prøvepakker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvordan fungerer kogt-kluds-tingen? Har hørt om den, men ved ikke hvordan det foregår i praksis :-)

Jeg har laest om det hos Rebecca Persson og saa staar det godt beskrevet her

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak til jer begge :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ferskens lille pusleplads på badeværelset :) Så har h*n også en på værelset, der er bare ikke kommet en puslepude ind endnu <_<

post-2460-054701600 1338920086_thumb.jpg

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER