Oprettet May 22, 2012 :loveshower :loveshower Kæmpe tillykke med fødselsdagen :loveshower :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Jaaaaaaaaaaa :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower :balloons :balloons Hurra skal du da også ha herinde... Stort tillykke smukke :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Tillykke med fødselsdagen! :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Stort tillykke med dagen i går, håber du havde en fantastisk dag :) :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Tillykke med fødselsdagen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 :balloons tillykke med fødselsdagen :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Tillykke med fødselsdagen :hurra :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 :loveshower :balloon :balloon Tillykke! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Tillykke håber du får en god dag :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Tillykke med fødselsdagen :hurra Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Tillykke med fødselsdag :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Også stort tillykke herfra :hurra :hurra :hurra :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 :loveshower Kæmpe stort tillykke med fødselsdagen søde :loveshower :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon :balloon Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Hip hip hurra - tillykke med dagen :hurra Men pyh næste år kan du godt skrue ned for charmen - hold op mand det har været varmt i dag :bunny Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 23, 2012 Mange tak ale sammen... Trods sygdom og arbejde - havde jeg en dejlig dag... Manden og jeg nød aftensmad på "Flammen" i Odense... <3 OG i gave af ham hr. lækker... fik jeg en ISMASKINE med kompressor :) SÅ til dessert i dag har vi smagt hj.lavet jordbær is og hj.lavet chokoladeis med whiskey ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites