Oprettet May 20, 2012 I dag da jeg gyngede med mindste pigen på 3 år kom gyngen for tæt på og hun ramte mig i maven med begge fødder ( med sko) Av det gjorde ondt. Og siden slaget har jeg haft mens morgen nederst i maven og heftige plukveer!! Bør jeg være bekymret??? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 umiddelbart er vores gravide maver designet til at kunne tåle MEGET, men jeg skal ikke gøre mig klog på det.. jeg ville nok ringe til lægen imorgen tidlig, lige og så en snak.. Håber alt er ok :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Ja ring til lægen og få en snak, du slapper ikke af før alligevel Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Forhåbentlig er der intet sket med bette bebs i maven, men jeg vil nok også lige tage forbi en læge for lige at blive beroliget, hvis det var mig. :kram Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Ville også lige høre lægen ad.. Ikke fordi jeg tror der er sket noget, men bare for at være sikker :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Enig - ring til lægen. Håber du har fået det bedre Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Skal til lægen i dag. :kram2 Er sikker på at alting er som det skal være - men better safe than sorry. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Hvordan gik det ved lægen? Jeg blev sendt på sygehuset pga urin prøven var blank. Er indlagt efter at hæ fået en cocktail af piller. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Øv men så er du i gode hænder, godt du kom afsted! (Kramme smiley) Del dette indlæg Link to post Share on other sites