Oprettet May 19, 2012 Har haft lede ligmentsmerter på det sidste. Og i dag har maven været hård hele dagen og øm. Kan det være vokseværk ( er 20+3 ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2012 Sådan har jeg det også, og jeg er kun lige i uge 17. Men uden at vide det, tror jeg det er fordi maveskindet gir sig og den lille vokser støt derinde i hulen. Ligment smerterne er jo fordi alt gir sig stille og roligt. Jeg døjer meget med de smeter, specielt hvis jeg lige overanstenger mig så får jeg 10 dobbelt tilbage <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 19, 2012 Smiler- tror også brysterne snart vokser et ryk- for blodårene er meget tydelige på dem. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Min mave tog voksede rigtig mwgwt omkring uge 20. Der skete rigtig meget på kort tid der :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Min mave tog voksede rigtig mwgwt omkring uge 20. Der skete rigtig meget på kort tid der :) Dejligt at høre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 20, 2012 Jeg har i ugens løb haft så mange ligament smerter at jeg ikke har kunnes stå op. Er i dag 21+2. Men de sidste to dage synes jeg ikke det har være lige så slemt. Så håber virkelig det bare lige var en 'overgang'. For jeg står i butik, hvis det fortsætter i samme grad kan jeg ikke passe mit job :( skal snakke med min chef i morgen om mulighederne for kontor-nusse-sidende arb. Det er lige pt masser af det og nok til et fuldtids job. Så krydser fingre :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites