Tina80

Vokseværk i maven??

6 indlæg i dette emne

Har haft lede ligmentsmerter på det sidste. Og i dag har maven været hård hele dagen og øm.

Kan det være vokseværk

( er 20+3 )

Del dette indlæg

Sådan har jeg det også, og jeg er kun lige i uge 17. Men uden at vide det, tror jeg det er fordi maveskindet gir sig og den lille vokser støt derinde i hulen. Ligment smerterne er jo fordi alt gir sig stille og roligt. Jeg døjer meget med de smeter, specielt hvis jeg lige overanstenger mig så får jeg 10 dobbelt tilbage <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Smiler- tror også brysterne snart vokser et ryk- for blodårene er meget tydelige på dem.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mave tog voksede rigtig mwgwt omkring uge 20. Der skete rigtig meget på kort tid der :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mave tog voksede rigtig mwgwt omkring uge 20. Der skete rigtig meget på kort tid der :)

Dejligt at høre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har i ugens løb haft så mange ligament smerter at jeg ikke har kunnes stå op. Er i dag 21+2. Men de sidste to dage synes jeg ikke det har være lige så slemt. Så håber virkelig det bare lige var en 'overgang'. For jeg står i butik, hvis det fortsætter i samme grad kan jeg ikke passe mit job :( skal snakke med min chef i morgen om mulighederne for kontor-nusse-sidende arb. Det er lige pt masser af det og nok til et fuldtids job. Så krydser fingre :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER