pukimusen

sved lugt

10 indlæg i dette emne

er jeg den eneste der er træt af at gå i bad og 1 time senere lugter jeg af halv gammel gnu, selv om jeg ingen fysisk ting har lavet...

mega nedtur.....

Del dette indlæg

Oeh.... jeg bruger DO2 deo og har ikke den slags problemer...?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har det præcist på sammen måde. Føler jeg lugter og er svedig næsten hele dagen. Har svedpletter under armene når jeg tager jakken af, og min krop er varm hele tiden...og sådan havde jeg det bestemt ikke før graviditet :-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pudsigt... Jeg har det lige omvendt. Før graviditeten syntes jeg hurtigt jeg kom til at lugte af sved, men nu er der ingenting. Sveder praktisk talt ikke :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg sveder også meget mere, især under brystere ........ <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hørt!!! Er også træt af det!! Føler mig så snusket!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Syntes ikke bare jeg hurtigt sveder men også hurtigt får sådan en idræts-sved-lugt...føler mig lidt klam :-\

Bliver herligt hvis vi får lang sommer. Så er det bad morgen, middag og aften ;-)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sidder her og føler mig klistret og en smule ulækker..... men nøj, hvor er det dog også varmt i dag! blink.gif

tror desværre det bliver en laaaaaaang sommer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oeh.... jeg bruger DO2 deo og har ikke den slags problemer...?

:ditto

Så jeg planlægger at NYDE sommeren :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kommer også til at lugte meget hurtigere af sved, end jeg gjorde før graviditeten. Før lugtede jeg så godt som aldrig af sved - ikke engang når jeg trænede. Det har helt sikkert ændret sig, og jeg har forsøgt mig med mange forskellige deodoranter. På et tidspunkt var det ret slemt og virkelig irriterende - nu er det blevet lidt bedre og mest, når jeg dyrker sport. Hvilket jeg godt kan leve med :rolleyes

Jeg er ret overbevist om, at det har noget at gøre med ens hormonbalance, som jo bliver påvirket ret kraftigt i graviditeten. Men jeg synes også, at det er enormt træls. Især når jeg nu aldrig har haft problemet før.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER