Myliona

Retter I ting i andres hjem..

43 indlæg i dette emne

Jeg har en tilståelse.. ;)

Jeg ændre på ting i andres hjem :whistling Jeg VED at det er forkert, og at folk selv skal bestemme hvordan tingene skal være.. men jeg kan simpelthen ikke lade være <_<

Så nu vil jeg høre om I andre også "kan finde på sådan noget"?

Jeg gør tre ting..

Jeg retter folks billeder hvis de sidder skæve. Som regel gør jeg folk opmærksom på dette, men kan sagtens finde på forsigtigt at rette et billede :whistling

Jeg vender folks toiletpapir. Så "flappen" er udaf... Jeg ved ikke hvorfor, sådan synes jeg bare den vender rigtigt, og når jeg så sidder der irriterer det mig også pådutter jeg det altså på andre :rolleyes

Den sidste ting, og nok den mest.. dumme.. Er folks tandpasta. hvis folk har deres tandpasta til at stå/ligge fremme, og de trykker den på midten, så "ordner" jeg den lige for dem, så den ser pæn ud igen, og ikke ligger der og ligner noget der er blevet pint og plaget :whistling

EJ, jeg VED at sådan noget skal man jo ikke gøre i andres hjem: Og gør det altså kun ved folk jeg kender.... :blush

Er jeg den eneste der gør sådan noget :blush

Del dette indlæg

Næææh? Det gør jeg faktisk ikke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe jeg synes det er temmelig uskyldige ting og du ville få travlt hvis du kom herhjem ;)

Billeder kan jeg også godt finde på at rette for det irriterer mit øje, men de andre to gør vi begge herhjemme - trykker på midten og vender flappen indad :D

Jeg retter ikke rigtig ting for som du selv skriver er det jo folks hjem og der kan de gøre hvad de vil :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ha, jeg kunne ikke lade være med at smågrine da jeg læste dit indlæg, for det med toiletpapiret og tandpastaen kan jeg altså også godt finde på et rette :P Det er self også kun ved folk jeg kender, men jeg kan ikke lade være :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh ha, jeg kunne ikke lade være med at smågrine da jeg læste dit indlæg, for det med toiletpapiret og tandpastaen kan jeg altså også godt finde på et rette :P Det er self også kun ved folk jeg kender, men jeg kan ikke lade være :P

Er glad for jeg ikke er den eneste! :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg retter også nogen gange toiletpapir-rullen - jeg synes også den skal have flappen udaf og kan slet ikke forstå folk der kan holde ud at have den omvendt :D

Jeg tænker nu mest, at siden de kan have den sådan er de nok ligeglade, så de opdager nok slet ikke, at jeg vender den ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg retter ikke på en toiletrulle, der sidder på holderen i forvejen, men hvis jeg skal sætte en ny rulle på, sætter jeg den altid m/flappen udad, selvom den gamle rulle sad m/flappen indad, og jeg derfor må gå ud fra, at det er sådan ejeren vil have det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg retter også nogen gange toiletpapir-rullen - jeg synes også den skal have flappen udaf og kan slet ikke forstå folk der kan holde ud at have den omvendt :D

Jeg tænker nu mest, at siden de kan have den sådan er de nok ligeglade, så de opdager nok slet ikke, at jeg vender den ;)

Ja, sådan har jeg det også.. :rolleyes

Hjemme ved min mor, er jeg ved at få PIP - De sætter aldrig rullen på selve holderen - den står der bare!!! <_< Så der sætter jeg den også altid "pænt på plads".. Synes det er.. ja.. Mærkeligt, og dumt at man ikke bruger holderen.. Har aldrig spurgt hvorfor de ikke gør.. Synes bare det er totalt.. Ungkarle agtigt! :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit Hvor er du fantastisk..!!!

Du må gerne rette på mine ting... Men toiletrullen behøver du ikke vende, for den vender altid RIGTIGT!! -Og jeg ved ikke noget værre end når den hænger med flappen indad, Bvadr!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min mor er SÅ irriterende, hun kan bedst lide flappen indad, -det er et fuldtidsjob at besørge hos hende... hehe!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ha ha haaaaaaa, det er en god traad - YES, jeg retter ogsaa paa ting i folks hjemlol_hitting.gif

- toiletpapiret

- skaeve billeder og skaeve stearinlys

- ting, der larmer, f.eks. to glasting, der staar og klirrer opad hinanden, hvis bordet ryster

- stole omkring et bord, saa de staar lige langt ude fra bordet(har arbejdet i moebelbutik og indrettet, saa er miljoeskadet)

- Saa en saer ting, men jeg kan ikke have det for mit oejeblush.gif Jeg kan ogsaa finde paa, hvis folk f.eks. har en skaenk og har stillet en lysestage i hver side og haengt et billede i midten, at saette begge lysestager i EN side - much more NIIIICEloveshower.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis der er noget der ikke lige "passer" mit øje hjemme ved mine forældre, så ændre jeg det.

Om det er toiletpapir, billeder eller andet, så retter jeg det for jeg ved at min mor er ligeglad.

Ved andre gør jeg det ikke, men derimod fortæller jeg dem det.

"Dit billede ser ud til at hænge lidt skævt, er det meningen?"

Men somregel opdager jeg ikke sådanne ting, da jeg med tiden har lært at vende det blinde øje til :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yep.. Jeg er også den mystiske toiletrulle vender :P

Jeg kan slet ikke have hvis den sidder "forkert".

Og så retter jeg på håndklæder :huh.. Men det er så også det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, sådan har jeg det også.. :rolleyes

Hjemme ved min mor, er jeg ved at få PIP - De sætter aldrig rullen på selve holderen - den står der bare!!! <_< Så der sætter jeg den også altid "pænt på plads".. Synes det er.. ja.. Mærkeligt, og dumt at man ikke bruger holderen.. Har aldrig spurgt hvorfor de ikke gør.. Synes bare det er totalt.. Ungkarle agtigt! :whistling

Nøj du ville få så travlt herhjemme :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Haha kom til at grine af denne tråd. Min toiletrulle skal være med flabben indad, haha. Når jeg er hos andre så ligger jeg den som jeg vil have det, og når fx jeg er hjemme hos min mor og min storesøster også er der så kæmper vi om toiletrullen fordi hun mener den skal ligge omvendt :lolhit

Jeg har faktisk ikke lagt mærke til om jeg som sådan retter på folks ting i deres hjem?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæft hvor ville, jeg blive stik tossede hvis folk kom og rettede på noget som helst i mit hjem.

Jeg bliver helt hmmmm hvad bilder i jer ind, det er bare ikke ok.

De hjem i kommer i sætter spillereglerne hvilken vej wcrullen skal vende ( her hos os vender den indad det er der rigtigste for mig) er folk eget valg, mine billeder hænger måske småskævt det er mit problem og ikke dit.

Mit tanspasta ej for filan det er da mit hjem og mit valg hvordan tandpastaen skal være i mit hjem.

Det er umildbart sådan jeg tænker, men på den anden side sidder jeg også og smågriner og tænker oh MY GOOD hvor er det sjovt at mennesker har forskellige vaner, det er vel det som gør os til mennesker :whistling :balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Du er slet slet ikke den eneste - jeg gør det også :D Men kun i de hjem hvor jeg ved det er ok

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kæft hvor ville, jeg blive stik tossede hvis folk kom og rettede på noget som helst i mit hjem.

De hjem i kommer i sætter spillereglerne hvilken vej wcrullen skal vende ( her hos os vender den indad det er der rigtigste for mig) er folk eget valg, mine billeder hænger måske småskævt det er mit problem og ikke dit.

Mit tanspasta ej for filan det er da mit hjem og mit valg hvordan tandpastaen skal være i mit hjem.

Det er umildbart sådan jeg tænker, men på den anden side sidder jeg også og smågriner og tænker oh MY GOOD hvor er det sjovt at mennesker har forskellige vaner, det er vel det som gør os til mennesker :whistling :balloons

Ditto!

Bryder mig slet ikke om tanken om at andre folk skal pille ved min tandpasta.... Nå ja, vi har da heldigvis et gæstetoilet så det er sjældent gæsterne kommer helt ind på vores badeværelse :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis folk retter på mit toilet papir eller på håndklæderne, røre det mig ikke ( for at legalisere min egen mani ikk :whistling )

Retter de på billeder eller tandpasta, bliver jeg irriteret, men kun lidt og kortvarigt.

Men retter de ANDRE ting - SÅ bliver jeg stik åndssvag. Det er mit hjem, og tingene står som jeg vil have dem! ( Forstå det nu mor)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er målløs over hvor mange der vender toiletpapir i smug! :lolhit

Og jeg har aldrig overvejet hvordan sådan en rulle helst skal vende? Vil nogen forklare mig, hvorfor det er forkert, hvis flappen vender indad? Nogen siger endda "Adr", er der noget uhygiejnisk over det? :unsure

Jeg ville aldrig opdage, hvis nogen rettede på vores skæve billeder på væggen, mishandlede tandpasta eller toiletpapirsflapper. Det kan de da bare gøre (bare de lige vasker hænderne inden de evt. piller ved min tandpasta :rolleyes).

DOG vil jeg helst ikke have at nogen retter tingene på vores hylder, eller at de decideret retter på indretningen. Det må da være mit valg, om jeg vil have lysestager eller billeder til at stå "grimt"? :blink

Og så tænker jeg også, at man måske kan risikere at komme "i klemme" ved at rette den slags ting. Ét af vores billeder står BEVIDST skævt fordi det skjuler et grimt mærke fra et stearinlysuheld i reolen. Og det står jo sådan, fordi jeg synes det mærke er grimt og pinligt... Og hvis nogen så fjerner mit billede... Så "afslører" de mig, hvilket kan blive lidt akavet for begge parter. (A la hvis man opdager at en anden har en bussemand siddende... ). Derfor tror jeg heller ikke selv, at jeg kunne finde på at rette noget, hvis jeg var på besøg - hvis lysten ellers nogensinde skulle komme over mig (hvilket jeg tvivler på - er ret ligeglad med andres menneskers tandpasta o. lign :P)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hi hi, aj, jeg retter jo ikke paa folks lysestager uden liiige at sige "SE hvor fint det kan vaere at stille det saadan her" og da slet ikke et sted, hvor jeg ikke foeler mig tilpas med at goere det og saa hos kaere venner, som jeg kan tillade mig lidt af hvert overfor og de kan goere det samme hos mig wink.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

:ditto

Her hænger toilet papiret med flappen udad, men kun fordi så kan katten ikke få den rullet ud.

Min tidligere svigermor rettede også altid på toilet papir, håndklæder ovs. Det pissede mig så meget af at mit hjem ikke må være mit med mine regler og vaner.

Havde en veninde som altid rodede i vores toilet skabe. Det er bare no go for mig.

Måske hænger det bare sammen med at jeg føler mit hjem er min oase, hvor jeg har tryghed og ro :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er målløs over hvor mange der vender toiletpapir i smug! :lolhit

Og jeg har aldrig overvejet hvordan sådan en rulle helst skal vende? Vil nogen forklare mig, hvorfor det er forkert, hvis flappen vender indad? Nogen siger endda "Adr", er der noget uhygiejnisk over det? :unsure

Jeg er også en "toiletrulle-vender" :rolleyes jeg har altid fået at vide at den skal vende med flappen udad pga. hygiejniske årsager. Det er vidst noget med at man berører væggen el. lign., når den vender indad. Men egentlig er det vel ligemeget for man vasker jo hænder bagefter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også en "toiletrulle-vender" :rolleyes jeg har altid fået at vide at den skal vende med flappen udad pga. hygiejniske årsager. Det er vidst noget med at man berører væggen el. lign., når den vender indad. Men egentlig er det vel ligemeget for man vasker jo hænder bagefter.

Hmm, jeg bliver da helt nervøs for om jeg har dårlig hygiejne nu, men jeg tænker da egentlig, at mine hænder er rene når jeg tager papiret (INDEN jeg tørrer mig) og når jeg har tørret mig, så piller jeg ikke ved papir længere, så vasker jeg mine hænder... Jeg er med på at nogle bakterier er luftbårne og kan nå mine hænder selvom jeg ikke stikker dem ned mellem benene mens jeg sidder der (superhyggelig tanke iøvrigt :rolleyes ) men selvsamme luftbårne bakterier kan vel akkurat ligeså godt flyve op på toiletpapir og væg, som de kan flyve op på mine hænder...

Jeg forstår det ikke :unsure :help

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det er jo rigtig nok at hænderne ikke er lige så beskidte inden man tørrer sig, men da du næppe har vasket hænder lige inden er der jo nogle bakterier, som så hober sig op efterhånden. Men ja, det er nok hysterisk og ikke særlig katastrofalt.

Jeg tror nok mest at jeg vender papiret udad fordi det så er meget nemmere at få fat i (synes jeg).

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER