Carcassonne

Bolig i København/Roskilde/Holte

7 indlæg i dette emne

Hej :)

For at finde bolig må man jo søge alternative steder, så prøver at høre herinde om nogen kender til noget, eller nogen kender de steder vi er skrevet op.

Jeg skal læse kandidat på CBS og kæresten kandidat på ITU, og søger derfor noget at bo i så man kan komme til og fra skole (Ikke rigtig muligt herfra Aalborg)

Nogen som kender noget som bliver udlejet?

Vi satser på en husleje på max. 6000 om måneden + forbrug

Vi ville meget gerne ku flytte ind i august.

Det skal være tilladt at holde en indekat

Nogen som kender disse kollegier?

Vi er skrevet op til mange kollegier, men tyder på at det er disse tre vi får mulighed for at vælge i mellem så ville gerne høre folks erfaring med de forskellige.

Albertslund Ungdomsboliger

Filosofparken - Roskilde (Trekroner)

Skovlyporten - Holte

Ellers andet som har en overskuelig ventetid, hvor man må ha kat, som man burde skrive sig op til?

Del dette indlæg

Kender nogle, der boede i filosofparken i trekroner, og de var vist rigtig glade for det. De havde også kat, men ved ikke om de reelt måtte holde den, eller gjorde det alligevel. Håber i finder noget, i bliver glade for :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster har boet i filisofparken, for nogle år siden (faktisk er det nok 5 år siden...)

Det er et specielt sted, men det virkede super fantastisk :) Ved ikke om lejlighederne derude er ens, men deres var i hvert fald godt indrettet, og rigtig fin (De havde en toværelses) Det er jo lige ved universitetet, og toget kører lige udenfor døren(næsten!) :)

Min søster boede der, med hendes kærste og 80 marsvin - så lejlighederne er RET rummelig :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Lyder da lovende :) er lidt bekymret for hvad Filosofparken egentlig er fordi at deres hjemmeside ikke virker, og ikke har gjort rigtig i måneder.... og kan ikke rigtig finde noget omtale af det, så da super nogen kender det :).

Man må gerne have kat derude :) det skal bare være en indekat, men er vores også nu.

Hvad jeg har læst mig til om området er bare er det er lidt "dødt" og der ikke rigtig sker noget derude. Men har jeg det rigtig godt med. Vi kan godt li bare at være hjemme og være os selv :) og som I også skriver er det jo rigtig tæt på trekroner station så man kan komme i skole, selvom der jo er langt til CBS/ITU fra trekroner. :) Vi ligger nr. 8 derude så er jo rimelig realistisk.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min søster har boet i filisofparken, for nogle år siden (faktisk er det nok 5 år siden...)

Det er et specielt sted, men det virkede super fantastisk :) Ved ikke om lejlighederne derude er ens, men deres var i hvert fald godt indrettet, og rigtig fin (De havde en toværelses) Det er jo lige ved universitetet, og toget kører lige udenfor døren(næsten!) :)

Min søster boede der, med hendes kærste og 80 marsvin - så lejlighederne er RET rummelig :whistling

Bare når jeg ser plantegningen på det som er en 2-værelses ser ret sjov ud, ligner at der ikke er nogen vægge(udover til badeværelse)

Filosofparken.png

Men fungerer det fint nok?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes ikke helt det er sådan jeg husker min søsters.. Men det er også mange år siden ;)

Men, ved deres kommer man rigtignok ind lige overfor døren til toilettet, køkkenet lå så "i gangen". Så var der en dør ind til stuen, og fra stuen, en dør til værelset.. Men der var altså en dør (Den havde de så taget af..)

Om området er stille ved jeg ikke, men dengang var der i hvert fald ikke meget "gang i den".. I forhold til mange andre ungdomsboligere, så boede der jo rigtig mange fra universitetet - som jo lige er et par år ældre, og derfor nok ikke totalt "party party"... Da min søster boede der var de 22 og 29 år, og tror de sådan var meget "alderssvarende".. Plus, der er en del toværelses, så vidt jeg husker, og derved mange "par", og ja.. "fordom fordom", men så er man måske heller ikke helt så "party party" :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes ikke helt det er sådan jeg husker min søsters.. Men det er også mange år siden ;)

Men, ved deres kommer man rigtignok ind lige overfor døren til toilettet, køkkenet lå så "i gangen". Så var der en dør ind til stuen, og fra stuen, en dør til værelset.. Men der var altså en dør (Den havde de så taget af..)

Om området er stille ved jeg ikke, men dengang var der i hvert fald ikke meget "gang i den".. I forhold til mange andre ungdomsboligere, så boede der jo rigtig mange fra universitetet - som jo lige er et par år ældre, og derfor nok ikke totalt "party party"... Da min søster boede der var de 22 og 29 år, og tror de sådan var meget "alderssvarende".. Plus, der er en del toværelses, så vidt jeg husker, og derved mange "par", og ja.. "fordom fordom", men så er man måske heller ikke helt så "party party" :rolleyes

Vi er jo nemmelig også et par, og bor på kollegium nu...Her er mange fællesaktiviteter og bliver også afholdt ting men ku jeg godt undvære (Sidder så selv i festudvalget og styre det fordi ingen andre gad men ellers) Så ville være fint nok at der var "kedeligt" :) Men når vi kommer til Sjælland igen så må vi lige ud og kigge....

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER