Oprettet December 11, 2010 Vi kom til at snakke i en anden tråd om at kvinder tuder når de bliver rigtig sure :) Jeg gør, og det irriterer mig helt vildt, det er jo ikke nemt at tage en seriøst når man sidder og tuder :blush Gør i andre også det ?? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Ja det hænder som sagt, men jeg er blevet bedre :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Ja for pokker da og det er blevet noget meget skidt efter jeg har født. Jeg sidder og ruder over film nu ej jeg kan ikke tage mig seriøs Før græd jeg aldrig npr jeg blev sur eller ked af det, der var jeg nok mere en mand på det punkt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 ja jeg gør også tårerne løber bare ned af kinderne Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Jep, melder mig ind i kikseklubben ;) Jeg :boo også når jeg bliver vred <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Me too :( har præsteret at tude på arbejdet to gange hvor jeg har følt mig uretfærdigt behandlet, begge gange har folk troet jeg var ked af det men jeg var bare så bundhamrende rasende og så tuder jeg, og bliver så sur på mig selv Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Jep....eller råber meget højt :( virkelig irrationelt :s Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Det kommer lidt an på hvad jeg blir sur over Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Ja jeg kan godt tude, når jeg bliver rasende. Men det er heldigvis sjældent at det sker. Syntes at det er møg irriterende at jeg gør det. :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Ved ikke hvorfor det liiige skal være sådan, men sådan kan jeg altså også få det. Men synes mest det er, hvis jeg bliver ked af det samtidigt ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jeg er også en tudeprinsesse... Mest hvis jeg føler mig uretfærdigt behandlet... I mit tidligere job kørte jeg sammen emd min mand, og nogen gange kunne jeg sidde i bilen på vej hjem og tude, fordi der var en af cheferne jeg bare var super-uenig med... Og eftersom han var chef og jeg koordinator, så kunne jeg ret sjældent overbevise ham om at jeg havde ret. Heldigvis tudede jeg ikke foran ham, men ventede til jeg skullef ortælle om det til min mand ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Me too :( har præsteret at tude på arbejdet to gange hvor jeg har følt mig uretfærdigt behandlet, begge gange har folk troet jeg var ked af det men jeg var bare så bundhamrende rasende og så tuder jeg, og bliver så sur på mig selv Det samme er sket for mig.... ØV hvor er det bare frustrerende!! Har generelt ikke særlig let til tårer... Men hvis jeg føler mig uretfærdigt behandlet, eller nogen opfører sig ufølsomt og kommer med en rigtig slem kommentar om mig, bliver jeg simpelthen så splintrende rasende, og så flyder tårerne over... Jeg synes det er vildt pinligt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Vi kan da vist godt konstatere at det er en kvindeting så :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Ja det var da en helt rar tråd du fik lavet her Sarah ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Ja det var da en helt rar tråd du fik lavet her Sarah ^_^ Ja det synes jeg faktisk, så føler man da ikke man er den eneste der er underlig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Ja det synes jeg faktisk, så føler man da ikke man er den eneste der er underlig :) Jeg vil vende den om og sige at vi faktisk er helt normale ^_^ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jeg vil vende den om og sige at vi faktisk er helt normale ^_^ Jaaah åbenbart- det er nu ret dejligt :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Jeg tuder ikke over sådan nogle ting. Men til gengæld tuder jeg over film der er sukkersøde! og det er noget nyt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 12, 2010 Nååå jeg bliver rigtig gal - så løber tårerne os bare... :( EFter alle de år på hormoner så er det som om jeg slet ikke kan stoppe tårerne.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites