Oprettet December 11, 2010 Nu skal jeg til at igang med projekt baby, og vil lige høre jer andre om hvor lang tid det har taget for jer at blive gravide? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Med Mila tog det 1½ år, og var startet de første indledelser til behandling. Men Anton tog det en måned uden beskyttelse og kun 1 gang sex :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Hos os var der bid i anden cyklus efter jeg smed p-pillerne :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 1 gang en måned anden gang 14 dage Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 14 dage :) Smed pillerne og blev gravid i første forsøg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Her var der bid i 3. cyklus efter p-pille stop :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 14 dage :) Smed pillerne og blev gravid i første forsøg :) Sådan har det også været her alle gange :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Her gik der 4 måneder før jeg blev gravid med en, der blev siddende ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Sådan har det også været her alle gange :) Håber vi en dag også kan skrive 3 gange så nemt- det kunne jo være rart Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Her lykkedes det ikke før behandling kom ind i billedet :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 For os tog det små 9 måneder fra jeg stoppede med p-pillerne og til vi stod med en positiv test... Det må været noget i vandet hos Lilly i Aalborg... :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Jamen altså vi var ikke engang gået i gang med at prøve, før jeg var gravid - havde nærmest kun lige spist den sidste p-pille, så var den der :huh Det krævede lige et par synkebevægelser inden begejstringen fik overtaget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 En gang sex i ægløsningsperioden med begge mine børn :blush føler mig meget heldig og priviligeret Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 Tja... Dybest set tog det vel 9-10 år :) Men vi adopterede så to gange i den tid... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 11, 2010 1. gang tog det 14 dage.... 2.gang tog det 4 mdr som endte i SA hvorefter der så gik yderligere 1½ ÅR inden der var bid igen, som så blev til Emilie. Ialt knapt 2 år :( Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 1. gang tog det 2 måneder. Eller det vil sige jeg blev gravid den første måned vi prøvede men aborterede desværre og blev så gravid igen lige efter. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 13, 2010 det tog ca 1½ år.. men kun 7 mdr fra da jeg fandt ud af jeg led af pcos og jeg fik metformin... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 14, 2010 Jeg blev gravid i 3 cyklus, så 3 mdr :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Her tog det knap 3 år, og vores lille eskimo er et fertilitetsbarn efter 10 behandlinger :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Nu prøvede vi ikke rigtig da manden har nedsat sædkvalitet og vi gik udenom æl (eller det troede vi haha) så 5 mdr fra P-pille stop (som jeg stoppede med af andre årsager) til jeg var gravid.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret December 18, 2010 Håber vi en dag også kan skrive 3 gange så nemt- det kunne jo være rart Jamen det kan i da ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites