Oprettet May 14, 2012 Ved ikke helt hvordan jeg skal vende det. Jeg har nogle skønne veninder det er slet ikke det. Jeg har bare ikke nok og jeg har ikke det man kalder for bedste veninden. Er der nogle, der har nogle gode forslag til, hvor man kan finde nye veninder? Synes jeg har prøvet en del med uddannelse, under graviditet osv men det er aldrig noget som rigtig bliver til noget... Eller måske er det mig der er dårlig til at lade mennesker komme mig nær... Er da nu ellers lidt af et sludrechartol Jeg er desværre pt ledig og begynder til tider at føle mig ensom og jeg skal ikke tilbage til det hul jeg lige er klatret op ad. Gode råd modtages med kyshånd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Jeg bor i Silkeborg Okay, det område kender jeg ikke meget til. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Jeg kender det desværre lidt for godt, og nogle af mine tætteste veninder er flyttet til andre landsdele :( Jeg har lidt opgivet og jeg er endda i nyt job/under uddannelse, men jeg er nok ikke en man gider danne relation med :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Jamen du kan da mødes med nogle skønne kvinder på lørdag, på café fry i Herning centret... Det er ikke langt væk og det er da en mulighed for at skabe et fællesskab og møde nogle (syntes jeg) fantastiske kvinder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Jeg har mødt et par stykker herinde fra, hvor det faktisk har udviklet sig til venskaber :) Så herinde, kan man i hvert fald møde nogle søde veninder :7himmel Ellers, så har jeg det som dig.. Jeg er ledig (arbejder deltid i en butik, hvor jeg er alene i butikken), og jeg er ny i byen.. Så jeg kender faktisk ikke særlig mange her! Jeg håber så at finde nogle måsk eigennem mødregruppe? Håber :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 P.S. så kan du se hvem der kommer i "skal vi mødes" forumet under tråden over Ringkøbing-Skjern-Herning. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 P.S. så kan du se hvem der kommer i "skal vi mødes" forumet under tråden over Ringkøbing-Skjern-Herning. Ja jeg har set den og min søster er med og synes lidt det er hendes møde. Skal desuden være i Århus kl 14. Men tak for budet. Der er bestemt ikke langt til Herning :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Jeg kender det desværre lidt for godt, og nogle af mine tætteste veninder er flyttet til andre landsdele :( Jeg har lidt opgivet og jeg er endda i nyt job/under uddannelse, men jeg er nok ikke en man gider danne relation med :D Jeg er selv flyttet til ny by og det gør det jo ikke nemmere. Savner at lave mine egne relationer... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Jeg har mødt et par stykker herinde fra, hvor det faktisk har udviklet sig til venskaber :) Så herinde, kan man i hvert fald møde nogle søde veninder :7himmel Ellers, så har jeg det som dig.. Jeg er ledig (arbejder deltid i en butik, hvor jeg er alene i butikken), og jeg er ny i byen.. Så jeg kender faktisk ikke særlig mange her! Jeg håber så at finde nogle måsk eigennem mødregruppe? Håber :) Jeg har en fantastisk mødregruppe men vi ser hinanden så sjælden efter vores barsel sluttede og en enkelt flytter til Sverige nu her :-/ Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Ville gerne have meldt mig.. Da jeg også mangler veninder! De få veninder jeg har, er optaget af baby, familie og parmiddage. Og jo altså jeg har da gutterne, men altså savner sku noget tøsesnak! Desværre er jeg fra nordsjælland, og er altså ret langt væk Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Har det som dig. Det er bare,så svært at få venner som voksen. Jeg flyttede til Randers for knap et år siden og stadig lige så palle som før :( på trods af at jeg har mødtes med søde piger, så har der bare ikke været interesse fra anden side til at ses mere. Går også ledig hvilket heller ikke gør det bedre . Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 14, 2012 Man kan jo igennem frivilligt arbejde få nogle gode relationer.. Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvilke interesseområder du har, men det var ihvertfald en mulighed.. Jeg er selv ny i en sammenspist lille by, men har fået gode venner igennem min mødregruppe og er så småt ved at åbne mig for nye relationer til forældrene i min datters børnehave og til hendes gymnastik.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Jeg kender det desværre lidt for godt, og nogle af mine tætteste veninder er flyttet til andre landsdele :( Jeg har lidt opgivet og jeg er endda i nyt job/under uddannelse, men jeg er nok ikke en man gider danne relation med :D Jeg gider godt danne relation med dig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Jeg kender det desværre lidt for godt, og nogle af mine tætteste veninder er flyttet til andre landsdele :( Jeg har lidt opgivet og jeg er endda i nyt job/under uddannelse, men jeg er nok ikke en man gider danne relation med :D Jeg gider godt Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 Jeg er heller ikke den bedste til at få veninder, eller rettere at pleje de begyndende venskaber jeg har. Har aldrig været den sociale type. Men kort før mit bryllup kastede jeg mig ud i at mødes med en håndfuld kvinder fra søster BK, og selv om jeg ikke havde super høje forventninger til det, gik det rigtig godt, og vi mødtes igen. Siden da har vi set hinanden et par gange om måneden, jeg er inviteret med til 3 af deres bryllupper til sommer, og de er på gæstelisten til vores barnedåb. De er bare skønne kvinder, og jeg er rigtig glad for at have mødt dem. De er normalt ikke mennesker fra min omgangskreds. De er et par år ældre end mig, og arbejder på skoler og kasserner og studerer på fag, der ikke ligger op af mine. Så jeg ville ikke møde dem "naturligt". Min pointe er, at man nogen gange bare skal springe ud i det og gribe nogle chancer for at møde andre mennesker. Også nogle chancer man normalt ikke ville tage. Man kan jo blive overrasket ;) Og går det ikke, jamen så har man ikke mistet noget :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 15, 2012 jeg synes det er svært, at pleje venskaber, fordi den ene dag tager den anden. Derfor har jeg mange venner, men ikke sådan rigtig tætte veninder, som jeg deler alt med. Jeg har venner fra folkeskoletiden, venner fra min mands omgangskreds, som med tiden også er blevet mine venner og venner fra de uddannelser som jeg har taget, og fra mit tidligere arbejde. Jeg var også en af dem, som sprang med på et zilla møde, da jeg planlagde bryllup i 09. Også selvom det blev holdt langt fra mig, hvilket faktisk også har resulteret i venskaber, to af dem jeg mødtes med holder jeg stadig kontakt med. Den ene af dem er der jo nok ikke tvivl om, hvem er - Stinnamusen, som via babyklar har udviklet sig til et mere nært venskab. Og så en anden, som jeg snakker med via facebook eller sms´er med en gang imellem. Jeg er jo en af dem, som er meget aktiv herinde, og har en lidt anderledes vejen til barntråd, som gør at jeg er lidt svær at komme udenom. Jeg har mødtes med en del tøser herinde, som også kan blive/ er blevet til nogle venskaber :) Mit råd er også at springe ud i det, og tag med til nogle møder :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites