Guest LilleMig

Jeg skal bare lige ud med det...

14 indlæg i dette emne

Hvorfor er det der er forskel på mænd og kvinder mht byture?! Hvorfor er det hvis vi som kvinder kommer sent hjem er vi tvunget til at stå op pga ungerne- og nu ligger manden stadig og snuer. Ja undskyld mit brok, jeg er træt ( sover dårligt i tiden) og kan ikke forstå han selv vil være det bekendt. Ja det er en gang om året, men hver gang vi er noget sammen er han så røvkedelig, men når andre er med, tja så kan man sørme være ude og føjte til kl 5... ARRRRGH undskyld. skulle bare ud med det!!! :(

Del dette indlæg

Jeg kan så tilføje - hvorfor er det at manden er ved at dø når han er syg og absolut INTET kan klare og vi som kvinder bare må stå det igennem samtidig med at vi holder hus og passer børn?! :huh

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan så tilføje - hvorfor er det at manden er ved at dø når han er syg og absolut INTET kan klare og vi som kvinder bare må stå det igennem samtidig med at vi holder hus og passer børn?! :huh

Ja det er mærkeligt så stor forskel der er ... <_<

Når alt kommer til alt er det jeg er mest sur over er nok til daglig ligger han sig bare til at sove på sofaen omkring kl 20, men når han skal noget uha så kan han holde sig vågen :( føler sku ikke der er meget parforhold i tiden :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er fordi, at mænd bliver så møg ynkelige, når de har det dårligt... Can´t live with them, but can´t live without them

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er fordi, at mænd bliver så møg ynkelige, når de har det dårligt... Can´t live with them, but can´t live without them

Tja - det har du ret i :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tja - det har du ret i :)

jamen jeg er jo også bare så klog :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke vi kvinder bare generelt har et stærkere "mor-instinkt" end de har "far-instinkt"?

Ligesom mænd som regel kan holde ud at se på flere nullermænd og mere rod end kvinder ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det kan godt være at man ikke kan det, men nogle har man sku alligevel lyst til at prøve ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det kan godt være at man ikke kan det, men nogle har man sku alligevel lyst til at prøve ;)

Jeps lige idag har jeg ihvertfald :( Han stod langt om længe kl 14.45... Nu er klokken 16.10 og han sover på sofaen... ARRRRRGHHH :gal

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ligesom det er helt normalt hvis kvinden er hjemme med børnene, men når manden er hjemme med børnene er det noget SÅ fantastisk og skal roses til skyerne :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og det er en fantastisk far der gider have sine børn hver 14. dag på samvær, men moderen er forfærdelig hvis hun kun har børnene hver 14. dag fordi de bor hos faderen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mon ikke vi kvinder bare generelt har et stærkere "mor-instinkt" end de har "far-instinkt"?Ligesom mænd som regel kan holde ud at se på flere nullermænd og mere rod end kvinder ;)

Du har fat i noget der Mille :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har kun 1 ting at sige - jeg er enig :balloons

Vi har jo godt nok ikke fælles børn endnu, men det er nu sådan her allerede - eller hvis vi har min mands piger :klap

MÆND :blabla

Men som Vanni siger - så kan vi ikke undvære dem alligevel :kram2

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja, jeg har aldrig fundet ud af hvorfor det er sådan :blink

Mænd må være designet til at være lidt svagere :lol :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER