Oprettet May 13, 2012 Jeg er lidt nysgerrig på hvor folk er fra i landet, så jeg tænkte at jeg kunne oprette tråden. Så kunne det også være vi kan se hvor mange vi er i terminsgruppen :) Jeg bor i Aabybro - nord for Aalborg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 17, 2012 Jeg kommer fra Horsens :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Jeg kommer fra ellidshøj - syd for Aalborg :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 Jeg kommer fra ellidshøj - syd for Aalborg :balloons Jeg er lige på besøg fra september, og kom til at læse det her, sjovt, jeg er også fra ellidshøj :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 18, 2012 I er jo fra Jylland alle sammen Jeg bor i Frederikssund (Sjælland) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 30, 2012 Jeg er fra Klarup, lige udenfor Aalborg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 20, 2012 Egentlig bor jeg også i Kbh når jeg ikke lige sætter mig af til Brasilien :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 21, 2012 Jeg er fra Nordfyn :) Hej Jeg er lige på besøg fra februar :-) Jeg bor også på Nordfyn :-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 11, 2012 Jeg er fra Gistrup uden for Aalborg :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Jeg er fra Ikast Så bor vi tæt på hinanden. Jeg bor i Herning:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Jeg er fra Ikast Så bor vi tæt på hinanden. Jeg bor i Herning:-) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret August 8, 2012 Undskyld min computer driller lige lidt Del dette indlæg Link to post Share on other sites