Lærkegaard

Lettere "smerte" i underlivet

4 indlæg i dette emne

Heej..

Nu har jeg i et par dage gået og haft lidt ondt i underlivet/maven.. Det kommer som små jag eller hva man kan kalde det.. det kommer og går... Det er værst når jeg slapper af eller inden jeg skal sove..

ifølge min læge var testen svag positiv. så er måske gravid... :) MEEN... Kan det syldes at det er derfor jeg får sådan nogle små jag?? Det gør faktisk en smule ondt... Men kan ikk rigtig hindre at det kommer..

Håber nogen kan svare på dette :)

Del dette indlæg

Det kan sagtens passe. Før jeg vidste, at jeg var gravid havde jeg simpelthen SÅ ondt i underlivet. Sådan voldsomt menstruationssmerte agtigt! Var vågen hver nat i en uge pga. det og endte så med, at lægen kunne fortælle, at jeg er gravid og at det "bare" var derfor...

Kroppen og underlivet begynder at arbejde så snart du er gravid, så det er dens måde at forberede det hele på. Det hele udvider sig allerede i starten, hvilket kan give smerter og jag (kaldet ligamentsmerter) og er ganske normalt.! :goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du har testet positiv.. Men før jeg testede positiv havde jeg krampe lign smerter i underlivet OG stærkere mens smerter. Så fx når jeg strakte benene el skulle rejse mig, krampede underlivet :prik

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu ved jeg ikke om du har testet positiv.. Men før jeg testede positiv havde jeg krampe lign smerter i underlivet OG stærkere mens smerter. Så fx når jeg strakte benene el skulle rejse mig, krampede underlivet :prik

Er det i den cyklus du var blevet gravid?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER