Besvaret June 25, 2012 Jeg har nu min sidste uge, som arbejdssøgende så har jeg en uges ferie, og så hedder det sørme også BARSEL for mig og jeg glæder mig... til at kunne sige: JEG ER PÅ BARSEL!!!!!!!!!!!!! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Jeg har også ugen ud før jeg går på barsel men har virkelig svært ved det. Jeg arbejder sammen med min far i familiefirmaet så har svært ved at slippe det. Men efter min fætters kone blev indlagt i lørdags med deres tvillinger (hun er ikke længere en 22 uger) fordi hun var gået fødsel er jeg virkelig blevet obs på at passe på mig selv og Spunken. Så beslutningen er taget. Barsel fra fredag.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 Jeg har også ugen ud før jeg går på barsel men har virkelig svært ved det. Jeg arbejder sammen med min far i familiefirmaet så har svært ved at slippe det. Men efter min fætters kone blev indlagt i lørdags med deres tvillinger (hun er ikke længere en 22 uger) fordi hun var gået fødsel er jeg virkelig blevet obs på at passe på mig selv og Spunken. Så beslutningen er taget. Barsel fra fredag.... Kan godt forstå det er svært for dig at gå fra på barsel med din arbejdssituation. For selvfølgelig kan man gå på arbejde, det har kvinder jo gjort gennem alle tider. Men man skal altså passe på sig selv og det lille liv i maven. Man har brug for at gå lidt ned i tempo og tage tingene stille og roligt. Så god beslutning om barsel fra på fredag. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 25, 2012 15 arbejdsdage til barsel - håber efter mit møde med chefen i morgen at kunne skrue det ned til 12... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 27, 2012 15 arbejdsdage til barsel - håber efter mit møde med chefen i morgen at kunne skrue det ned til 12... Det kunne jo være dejligt hvis det kunne skrues lidt ned. Åh synes det sidste dage her er hårde at komme igennem. Har det egentlig fint nok, men det er svært at synes det er helt fantastisk at skulle på arbejde. Men nu er der kun 2 dage tilbage og det skal nok gå stille og roligt. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2012 1 lille bitte arbejdsdag tilbage, så står den på barsel til mig. :balloon :balloons :super :toot :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 28, 2012 Det kunne jo være dejligt hvis det kunne skrues lidt ned. Åh synes det sidste dage her er hårde at komme igennem. Har det egentlig fint nok, men det er svært at synes det er helt fantastisk at skulle på arbejde. Men nu er der kun 2 dage tilbage og det skal nok gå stille og roligt. Indtil han kommer på nye tanker har jeg faktisk fået tilladelse til at skrue yderligere på tiden... Så med mindre chefen ombestemmer sig har jeg efter i morgen kun 7 arbejdsdage. De er fordelt på 5 dage i næste uge, så holder jeg 2 ugers ferie og skal så lige på arbejde 2 dage :) Tror faktisk chefen fik et chok over at finde ud af vi var så tæt på min barsel, han er rimelig stresset for tiden. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret June 30, 2012 Jamen så havde jeg sidste arbejdsdag i går! Og nu står den på BARSEL til mig! :glad :balloon :balloons På mandag må jeg ligge en plan for hvad jeg skal lave. dvs tror sagtens jeg kan få tiden til at gå, men hvad SKAL jeg lave. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 3, 2012 barsel barsel barsel til miiig... keder mig lidt allerede efter afslutning af 8 eksaminer i streg... Det er lidt af en omvæltning!... Nyt kapitel og nyt liv!.. you gotta love it! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Barsel på søndag Så er det for alvor tæt på..... Jeg er lidt spændt på hvad jordemoderen skønner til på tirsdag... For jeg føler det er en ordentlig basse der ligger derinde... og jeg kan ikke helt lade være at håbe på ikke at gå over termin!! selvom jeg er indstillet på at skulle det.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret July 4, 2012 Mangler bare lige torsdag-fredag, så står den på 2 ugers ferie og så skal jeg arbejde mandag-tirsdag i uge 30 og så er det endelig barsel :yiepie Del dette indlæg Link to post Share on other sites