Guest LilleMig

Føj hvor skulle det forbydes..

25 indlæg i dette emne

At ligge sig ind i soveværelset til nogle ædru mennesker, når man selv stinker værre end et helt værtshus- føj for satan :gal tror vist jeg skal have sagt til ham at fremover hedder det sofaen, for den stank kan jeg simpelthen ikke holde ud :blush

Del dette indlæg

Ja ad... det er bare SÅ klamt!! :puke

Og så kan man ligge der i stanken og blive skubbet til og få en arm i hovedet, og vågne hver gang der er nogen der tromler ud af sengen efter vand/panodiler/toilettet... eller hvad det nu måtte være :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja ad... det er bare SÅ klamt!! :puke

Og så kan man ligge der i stanken og blive skubbet til og få en arm i hovedet, og vågne hver gang der er nogen der tromler ud af sengen efter vand/panodiler/toilettet... eller hvad det nu måtte være :D

Jep det er nemlig sådan det er :gal :gal Jeg synes bare når vi nu har vores datter i soveværelset at så skulle knolden måske tænke lidt længere og smide sig på sofaen. Hun vågnede 10 min efter han havde smidt sig i sengen, skal lige siges jeg bebrejder hende virkelig ikke :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en mand har jeg også i dag!! Og han er meget billigt til salg :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan en mand har jeg også i dag!! Og han er meget billigt til salg :lolhit

Så var det nok idag vi skulle have bk stormøde så vi alle kunne slippe væk :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det vill have været rart :lolhit Har lige sendt ham i senh igen! Han sad i sofaen, med en nissehue som Tilde have givet ham på, og halvsov - et rigtig ømt syn :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja det vill have været rart :lolhit Har lige sendt ham i senh igen! Han sad i sofaen, med en nissehue som Tilde have givet ham på, og halvsov - et rigtig ømt syn :lol

:lolhit :lolhit :lolhit Det er jo der man skal huske at tage et billede, så har du altid et trumfkort :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hæ hæ. Det er vidst kun rimligt at det er sofaen han bliver henvist til fremover :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit :lolhit :lolhit Det er jo der man skal huske at tage et billede, så har du altid et trumfkort :D

Ja tænkte først på det, da han var gået i seng. Han lignede en der var faldet i søvn til julefrokosten :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol jeg kan kun erklære mig enig ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

At ligge sig ind i soveværelset til nogle ædru mennesker, når man selv stinker værre end et helt værtshus- føj for satan :gal tror vist jeg skal have sagt til ham at fremover hedder det sofaen, for den stank kan jeg simpelthen ikke holde ud :blush

jeg tænker så bare, at så skal du jo huske, at den også gælder, når det er omvendt, når du er fuld og bare gerne vil sove i din seng.... :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tænker så bare, at så skal du jo huske, at den også gælder, når det er omvendt, når du er fuld og bare gerne vil sove i din seng.... :D

Jeg drikker bare aldrig, da jeg synes børn er druk er en mega dårlig kombi :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg drikker bare aldrig, da jeg synes børn er druk er en mega dårlig kombi :(

nu har jeg jo ingen børn, så derfor min kommentar :D, jeg drikker næsten aldrig selv, så bliver altid så fuld, når jeg endelig drikker... Derfor mit svar :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

nu har jeg jo ingen børn, så derfor min kommentar :D, jeg drikker næsten aldrig selv, så bliver altid så fuld, når jeg endelig drikker... Derfor mit svar :)

Det gør jeg nemlig også, og efter jeg har fået børn bliver jeg MEGA dårlig dagen efter- og børn er underligt nok meget mere irriterende når man har det dårligt :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det gør jeg nemlig også, og efter jeg har fået børn bliver jeg MEGA dårlig dagen efter- og børn er underligt nok meget mere irriterende når man har det dårligt :)

ja det er underligt, at det er sådan... :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det er underligt, at det er sådan... :D

Jeps jeg forstår det altså heller ikke :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det med stanken i soveværelset kender jeg godt. Adr.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg hader stanken af værthus i mit soveværelse.. Faktisk er det flere gange sket at jeg er vågnet ret tidligt pga det og så er jeg gået ind i stuen til tv, pc mv og så er jeg faldet i søvn der med det hele kørende

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der findes bare ikke noget værre.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er bare så klamt og jeg forstår det ikke men min mand stinker bare mere end jeg gør.

Jeg kan faktisk gå med ondt i knolden dagen efter da der har været så dårlig luft

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er bare så klamt og jeg forstår det ikke men min mand stinker bare mere end jeg gør.

Jeg kan faktisk gå med ondt i knolden dagen efter da der har været så dårlig luft

Det kender jeg godt, men så er jeg heldig = store sofaer, så kan jeg da sove der i nat :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det kender jeg godt, men så er jeg heldig = store sofaer, så kan jeg da sove der i nat :)

Ja det har jeg også sagt jeg ivl have næste gang vi skal have nye sofaer :-))))))))))))))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bliver helt dårlig ved tanken :(

I nat havde vi begge drukket lige meget - så gør det ikke den store skade ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER