Louise Toft

Erfaringer med LEGO Wear

6 indlæg i dette emne

Hej alle sammen =)

Jeg er i praktik ved LEGO Wear og prøver at finde ud af hvad de danske mødre virkelig ønsker jer og hvad i sætter pris på.

Nogle af jer som vil dele meninger og erfaringer med mærket LEGO Wear?

Hvad forbinder i Lego Wear med og hvad er jeres opfattelse af brandet og produkterne?

Kom gerne med forslag og inputs til forbedringer og mangler - skal der ændringer ved designs eller hvad skal der til for at i ville komme til at købe LEGO Wear.

Dette kan også gælde distributionskanalerne, altså der for det bliver solgt.

Det kunne også være dejligt at få jeres meninger omkring hvilken form for markedsføring der er vigtig for jer, hvordan i bliver påvirket som forbruger og hvor i finder inspiration?

Jeg formoder at de sociale medier såsom dette forum er vigtigt og det at have mulighed for at snakke med andre i samme situation? Kom gerne med indvendinger! =)

Mange hilsner fra Louise

Del dette indlæg

Hmm..... Hudløst ærligt, så ser jeg nok LEGO tøj som sådan noget reklame agtigt noget..... Altså man køber en bluse og så er der en "LEGO-reklame" på..... Så det føles lidt som om man burde have penge for det i stedet ;)

Og synes også kvaliteten virker lidt ringe i forhold til prisen..... Pasformen er ikke helt i top.

Stilen er heller ikke lige mig.... Lidt for meget "pang" synes jeg :)

Nu har jeg jo kun et barn endnu, og han er 1 år..... Så jeg ved ikke om stilen måske ville passe bedre når han bliver lidt ældre :)

Måske jeg tager fejl, og jeg ved det virker lidt fordomsfuldt......... Men det er sådan jeg har det med LEGO wear ;)

For at jeg skulle købe LEGO tøj, så skulle der ændringer til, så man fik en fornemmelse af at tøjet var lavet for TØJETS skyld.... Og ikke for at lave pr for LEGO brandet. Det skulle handle mere om tøjet, om design (uden legoprint) og kvalitet...... :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hmm..... Hudløst ærligt, så ser jeg nok LEGO tøj som sådan noget reklame agtigt noget..... Altså man køber en bluse og så er der en "LEGO-reklame" på..... Så det føles lidt som om man burde have penge for det i stedet ;)

Og synes også kvaliteten virker lidt ringe i forhold til prisen..... Pasformen er ikke helt i top.

Stilen er heller ikke lige mig.... Lidt for meget "pang" synes jeg :)

Nu har jeg jo kun et barn endnu, og han er 1 år..... Så jeg ved ikke om stilen måske ville passe bedre når han bliver lidt ældre :)

Måske jeg tager fejl, og jeg ved det virker lidt fordomsfuldt......... Men det er sådan jeg har det med LEGO wear ;)

For at jeg skulle købe LEGO tøj, så skulle der ændringer til, så man fik en fornemmelse af at tøjet var lavet for TØJETS skyld.... Og ikke for at lave pr for LEGO brandet. Det skulle handle mere om tøjet, om design (uden legoprint) og kvalitet...... :)

:ditto

Har,haft noget til begge piger. Pasformen har været ringe, bla alt for bred og kort på bluser. Synes heller ikke kvalitet svarer til pris

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg har et sæt (body, hat, bluse, bukser) i lego og er rigtig glad for det. Jeg ved ikke hvordan kvalitet og pasform er endnu, da jeg først får min søn til sommer, men jeg synes bare det var SÅ kært, med skildpadder på. :biglove

MEN - da vi købte det, sagde jeg faktisk til manden, at det skal være det ENESTE Lego-tøj, som sønnike får (i hvert fald af os), for jeg synes det var rigtig rigtig dyrt i forhold til hvad vi ellers har fundet, der også var sødt.

Jeg synes det er ok, at der er lego på - jeg forbinder det nok mere med leg end med reklame. Men omvendt, så kan jeg BESTEMT også godt følge Troldemors tanker. Det kan godt ligne noget tøj, som man har købt i en souvenirbutik i Legoland, og den slags er da lidt sjovt hvis man har været i legoland, men ellers er det ikke et plus :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå og lidt mere konkret til dine spørgsmål:

Forbedringer:

- Prisen skal simpelthen ned, hvis jeg skal købe det (som sagt er det ikke et plus for mig, at det er lego, så hvis det skal kunne konkurrere med name-it og h&m, så skal prisen være mere i den retning for at det generelt vil have min interesse)

- Kvaliteten skal være iorden, så hvis det er et almindeligt problem med pasformen så skal det jo løses :)

- Designmæssigt vil jeg sige, at der gerne må være legomotiver på, men jeg ville stå af overfor hvis der stod "LEGO WEAR" lige midt på maven. Så flere børnemotiver og mindre brand-markering, hvis man kan sige det sådan :)

Babyklar er generelt en vigtig faktor i forhold til hvad jeg køber, da det er rart at kunne dele erfaringer, og jeg lytter ofte til det, hvis nogen har haft dårlige erfaringer (måske lidt afhængigt af om det er en HELT ny bruger eller en jeg "kender"). Dog tror jeg ikke, at det har sååååååå meget at sige i forhold til tøj, fordi det køber jeg ret meget pr. impuls. Altså det er ikke noget, hvor jeg skriver på bk, og spørger "Hey, hvordan er kvaliteten af Lego Wear, kan jeg godt gå ud og købe det?", det køber jeg bare tøjet, når jeg synes det er sødt :) Der hvor Lego Wear måske kunne "fange" mig på babyklar ville være gennem reklame, altså hvis jeg herinde opdagede at der var udsalg eller lign. (Men det må I snakke med Ki om, så skal der jo noget annoncøraftale på plads :))

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mine børn har fået noget LEGO tøj foræret og jeg har også selv købt en enkelt bluse engang.

Jeg er simpelthen så skuffet over kvaliteten. Efter få vaske ser det grimt ud eller ændrer pasformen. Tøjet hvorpå der er trykt billeder fra LEGO figurer bliver aldrig mig, men de laver jo også mange andre fine ting.

Prisen er alt for høj. Jeg synes slet ikke at pris og kvalitet hænger sammen i det her tilfælde. Men uanset om prisen så blev sat ned ville jeg faktisk ikke købe det igen med den kvalitet jeg har oplevet :(

Med hensyn til markedsføring, så betyder de sociale medier ikke meget for om jeg vil købe et nyt mærke. Jeg bruger mere BK til når jeg skal vide om der er gode tilbud et sted på et bestemt mærke.

Jeg tror det betyder meget hvordan mærket bliver fremstillet i den butik som sælger det. Nu hvor jeg sidder og tænker efter husker jeg faktisk at min lokale børnebiks sælger LEGO wear. Jeg har bare aldrig kigget på den reol fordi den ikke tiltaler mig.

En del andre børnetøjsmærker får gratis reklame ikraft af deres meget genkendelige tøj f.eks Katvig med striber, molo med print, småfolk med æbler og Hummel med vinkler. Genkendelseseffekten virker som en reklame uden man selv opdager man bliver påvirket.

Jeg har set Katvig tøj på børn der var med i en pædagogik bog og endda på børn der reklamerer for en sansegynge.

LEGO har ikke den samme genkendelsrsfaktor og det betyder også at det kræver noget mere aktiv reklame for tøjet inden vi sim forbrugere bliver påvirket.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER