Oprettet May 10, 2012 Hej alle :) Jeg leder efter et sted at "være" :P Jeg er 34 år, har to børn, en datter på 10 og en søn på 7.... vi planlagde for halvanden måned siden at vi skulle have en efternøler... og vips, så blev jeg gravid :yiepie Jeg er i dag 5 + 1 :glad :glad :glad Håber jeg kan finde mig tilrette herinde, her ser hvert fald hyggeligt ud :kram Babyhilsner fra Pernille Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Du er så velkommen, her ER meget hyggelig at være. Der er altid nogen der kan svare på spørgsmål, nogen der har et godt råd og nogen der ikke er bleg for en god diskussion, så du kommer til at elske det :) Og tillykke med maven :D Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til BK :balloons Tillykke med de 2 streger :bd Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Tillykke og velkommen til. Kan ikke huske hvordan det er men der er vist noget med man skal op på et vist antal besvarelser før man får adgang til terminsgrupperne. Så kom igang :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Iiiihh tak, hvor er i søde :loveshower Det virker som et sted jeg nok skal falde til, tak for jeres hilsner, jeg må i gang med at skrive :) :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til BK og tillykke med de to hurtige II :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til og tillykke med graviditeten.... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 velkommen :balloons Her er altid plads til en til! og stort tillykke med graviditeten! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til og tillykke med graviditeten :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til og stort tillykke! :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til og tillykke med efternøleren :balloons Tillykke og velkommen til. Kan ikke huske hvordan det er men der er vist noget med man skal op på et vist antal besvarelser før man får adgang til terminsgrupperne. Så kom igang :loveshower Det tror jeg bestemt ikke - det var i terminsgruppen, jeg skrev mit allerførste indlæg :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til og tillykke med efternøleren :balloons Det tror jeg bestemt ikke - det var i terminsgruppen, jeg skrev mit allerførste indlæg :) Det mener jeg heller ikke, det er vist kun i "fortroligt". Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Stort tillykke med graviditeten, og velkommen til BK :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Tillykke!! :loveshower og velkommen til! Er sikker på du kommer til at elske det her - det gør vi ihvertfald! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Stort tillykke med den kommende efternøler :loveshower Og velkommen til, håber du bliver glad her (kan ikke forestille mig andet ;) ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Det mener jeg heller ikke, det er vist kun i "fortroligt". Nej, tjekkede lige, og kunne godt skrive der.... fantastisk følelse at skrive et indlæg der... :loveshower Kan mørke det er et rart sted, så jeg bliver vist hængende :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til, og tillykke med det kommende mirakel :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen :balloons :balloons :balloons Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Velkommen til! :balloons Kan se vi er i samme terminsgruppe - glæder mig til at følge dig :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Velkommen til og tillykke med graviditeten Del dette indlæg Link to post Share on other sites