Myliona

De unge mødre - Stine sagen

107 indlæg i dette emne

Og på børnehjemmet, er der da ikke noget at sige til, at hun har problemer med at stole på folk og vise følelser, når hun fra den ene dag til den anden, er blevet fjernet fra sin mor :blink

altså det undre også mig, at de ansatte på børnehjemmet ikke oplever dette som almindelig adfærd for at barn, som bliver revet ud af faste rammer, og taget fra sin mor på den måde. Hvor moren har lovet, at hun kommer igen, fordi hun netop har oplevet at miste moren 1 gang...

Ja jeg undre mig, netop fordi den adfærd, som bliver beskrevet, var jo netop den adfærd, som vi hørte så meget om på kurserne i fase 2. Som jo er en overlevelses stradegi fra barnets side, for ikke at føle for meget af den sorg, som barnet føler...

Del dette indlæg

Ja, jeg forstår det heller ikke.. Forstår ikke.. Har han overhovedet været mistænkt??! Bare lidt af politiet?

Jeg fatter det heller ikke! Ja der var gamle blødninger og grunden til at han stoppede med at trække vejret kunne være de gamle blødninger, men Benno var alene med ham...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg missede de første 20 min.

men hold nu op jeg tuder over det jeg set!

Den effekt det har på hendes børn :boo

Ååååha!! Bliver så HARM fordi jeg på et plan godt kan sætte mig ind i hendes tankegang og frustrationee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså.. Benno er jo i hvert fald lige så meget mistænkt og oplagt i mine øjne.. Mere faktisk..

Hvis det er noget hun gør, "uden grund" - hvorfor er der så INTET med Isabella?? Altså, jeg mener.. Det er da oplagt, at Benno ikke har ja.. "magtet" opgaven, og ikke er vant til børn osv, og derfor måske reagerer ved at ruske?

Altså, jeg synes det er så.. Mærkeligt, at det er HENDE de mistænker.. Kan ikke se hvorfor hun er mere oplagt end Benno..

Del dette indlæg

Annonce ♥

og hvis Stines forældre ikke måtte få Isabella fordi de evt. også er mistænkte, så burde de jo havde haft en plejefamilie klar, frem for at barnet skulle opleve 2 gange at komme på børnehjem.

Ja de danske børnehjem er fine og har mange gode ting, men de har ikke en primær person som kan tage sig af hvert enkelte barn 24 7. som en plejefamilie kan...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså.. Benno er jo i hvert fald lige så meget mistænkt og oplagt i mine øjne.. Mere faktisk..

Hvis det er noget hun gør, "uden grund" - hvorfor er der så INTET med Isabella?? Altså, jeg mener.. Det er da oplagt, at Benno ikke har ja.. "magtet" opgaven, og ikke er vant til børn osv, og derfor måske reagerer ved at ruske?

Altså, jeg synes det er så.. Mærkeligt, at det er HENDE de mistænker.. Kan ikke se hvorfor hun er mere oplagt end Benno..

Meget enig! :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

og hvis Stines forældre ikke måtte få Isabella fordi de evt. også er mistænkte, så burde de jo havde haft en plejefamilie klar, frem for at barnet skulle opleve 2 gange at komme på børnehjem.

Ja de danske børnehjem er fine og har mange gode ting, men de har ikke en primær person som kan tage sig af hvert enkelte barn 24 7. som en plejefamilie kan...

Ja, jeg forstår det simpelthen ikke..

Men man MÅ ikke anholde en, også have "andre mistænkte".. Så de KAN faktisk ikke mistænke dem..

Hvor må det være forfærdeligt at se sin søn, og ikke må røre ham, og ikke kysse ham... :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

hun bliver jo mistænkt, fordi de mener drengen også er blevet rusket mens hun har boet på hjemmet med børnene. Og derfor er Benno blevet frikendt ???? ej jeg ved det ikke... Men undre mig også...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor har Stine tabt sig :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kom forklaringen på hvorfor de ikke måtte være hos Stines far :(

Tænk, at hun kan se sin søn, men ikke må røre ham :boo

Hvis det er garvede pædagoger og evt. psykologer eller lignende der er tilstede, kan de så ikke netop se på deres interaktion, om der er noget i hendes adfærd der tilsiger hun har gjort ham fortræd?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej hvor har Stine tabt sig :(

hun ser helt syg ud.. :(

Og hvor må det være svært.. Ikke at vide hvad størrelse ens barn bruger i tøj.. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

hvorfor måtte hendes far ikke få isabella

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der kom forklaringen på hvorfor de ikke måtte være hos Stines far :(

Tænk, at hun kan se sin søn, men ikke må røre ham :boo

Hvis det er garvede pædagoger og evt. psykologer eller lignende der er tilstede, kan de så ikke netop se på deres interaktion, om der er noget i hendes adfærd der tilsiger hun har gjort ham fortræd?

Og ærlig talt, når de er der - Hvad er det de regner med hun vil gøre??? Hun vil da ikke andet end kramme sin dreng, og dufte til ham, og holde ham :boo Synes det er SÅ synd...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi han var over 40 år...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nå, NU afhører de Benno :blink

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi han var for gammel.. Men DEN holder ikke..

Min fætters dreng, er i pleje ved min moster.. Han er 7 år, og min moster og onkel er 57 og 62 år!!! <_< Det skal godt nok op til "genovervejelse" hvert andet år, men alligevel!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Av :( den har gjort ondt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

:boo Tænk sig at stå og skulle sige.. "Det er MIG der er din mor" :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej - har børnene fået to forskellige plejefamilier?! Ej, hvor er det langt ude! :(

Puha.... "Jeg kunne slet ikke huske det var dig der var min mor" :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fordi han var over 40 år...

okay lige et sidespring, vil det så sige, at mit kommende barn, hvis min mand og jeg skulle omkomme i en ulykke ikke ville kunne komme til mine forældre fordi de er over 40 ??? jamen det giver jo ingen mening...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej - har børnene fået to forskellige plejefamilier?! Ej, hvor er det langt ude! :(

Puha.... "Jeg kunne slet ikke huske det var dig der var min mor" :boo

:boo begge dele er bare så forfærdeligt.. :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pudsigt at Benno ikke ville medvirke ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Wauw.... :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror altså virkelig ikke på det er hende. Det er da oplagt, at det er Benno...

Tænk, at hun har mistet sine børn! Jeg ville ALDRIG tilgive systemet! :boo

Del dette indlæg

Annonce ♥

skrækkeligt ikke at vide, hvem der har gjort det, hvis det ikke er en lidelse drengen har, som gør, at han får de blødninger

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER