Guest

gravid og boblebad

8 indlæg i dette emne

Jeg skal i svømmehallen i aften men en kammerat, og vi har været afsted flere gange. Vi plejer at svømme et par baner, så laver vi lidt vandgymnastik i det varme vand, og så går vi i boblebad, men nu bliver jeg i tvivl om man må det - altså boblebadet.

jeg tænker mest med hensyn til blodtrykket - mit behøver ikke stige yderligere!!! Jeg ÆLSKER bare det boblebad fordi det løsner alle de steder jeg har ondt. Men hvis jeg ikke må, så må jeg jo ikke.

Del dette indlæg

Det er vist mest pga. bakterier, at man fraråder det, fordi der ikke er lige så stor gennemstrømning som i det normale bassin. Sauna må man vist slet ikke.

Jeg holder mig selv fra boblebadet.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvis slimproppen er gået, må du slet ikke gå i boblebad :)

Har hørt det også kan påvirke baby hjerterytme, hvis man er i længere tid; men det synes min jordemoder ikke hun havde hørt før..

Ellers, hvis man har tendens til blærebetændelse, skal man holde sig fra det da det er en bakteriebombe.. :)

Jeg har selv været en uge i sommerhus, hvor jeg lå 50% af tiden i boblebad :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er pga bakterierne.. Ifht. sauna kan man sagtens gøre det, hvis man er vant til det..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Min læge sagde at det må man gerne så længe det føles behageligt. Ved det mindste ubehag skulle jeg gå op.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg synes jeg stødte på et sted at man også skulle passe på varmen. Noget med at bebs mærker varmen hurtiger og bliver mere påvirket end vi selv gør.. Men jeg ligger der også når jeg går i svømmehallen i DGI byen. der er det bare i et stort bassing så der skulle være en okey gennemstrømining mht baktirierne.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tog chancen, hoppede op så snart det blev for varmt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER