Oprettet May 9, 2012 Maliva er ved at få hendes fortænder og den ene side er kommet ned, men ØV! Hun gør noget så det lyder som om at hun skærer tænder og jeg kan bare ikke ha' det! :prik :rolleyes Er der nogen der har oplevet det og hvad gjorde i ved det? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Marlon gjorde det samme.... Det var lidt som om at han synes det vat sjovt at lave den lyd, fordi det var nyt at han kunne..... Han gjorde det et stykke tid, og holdt så helt op af sig selv igen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Ronja gør det også og jeg er ved at gå ud af mit gode skind, men der er ikke så meget at gøre ved det end håbe at det går over af sig selv. Hun synes vist det er sjovt at gøre og endnu sjovere når jeg reagerer på det <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 David han gør det os og det er bare vildt irriterende og høre på :klap Men håber det går over snart ! :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 God tråd, dejligt at vide hvad man måske har i vente. Dog går der nok et stykke tid ved os, da Erica kun lige har fået sin første tand :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 10, 2012 Leo gjorde det også og det bekymrede mig, så jeg spurgte SP. Hun sagde det var helt normalt, og man ikke kunne gøre noget ved det. Og nu er det gået over af sig selv :yay Del dette indlæg Link to post Share on other sites