Oprettet May 8, 2012 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Brineh: 108,9 kg - 1,0 kg (- 7,1 kg) Mimse: 91,0 kg - 0,4 kg (- 0,8 kg) Betty87: 80,8 kg - 0,3 kg ( – 3,1 kg) AnneDam: 90,3 kg + 0,3 kg (- 2,4 kg) Dorita: 83 kg + 0,8 kg (- 0,6 kg) LilleMi holder pause Gult kort til: Trine Kristensen :sm TILLYKKE til: Brineh Husk næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Tillykke, hvor er du god brineh :) Jeg er imponeret over din præcision ;) Også tillykke til jer andre, I er seje! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Kan man være med hver 2. uge? :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Øhm... Jeg vejer altså 80,8!? Men tillykke til Brineh med 1. pladsen :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Tillykke Til Brineh med 1. pladsen. :gp :toot Og tillykke til 2. og 3. pladsen også :gp Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Ah øv. Det havde jeg jo glemt alt om <_< Havde ellers endelig tabt mig. Men vender frygtelig tilbage i næste uge. Tillykke med de flotte vægttab til jer andre. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Kan man være med hver 2. uge? :whistling Det kan du sagtens :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Mange tak alle sammen :) så er det rettet Betty, det var bare lige dig og Mimse vægt som lige var byttet om ellers passede resten haha :lolhit Det er ikke sådan når man bliver irriteret af manden når man laver noget! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Mange tak alle sammen :) så er det rettet Betty, det var bare lige dig og Mimse vægt som lige var byttet om ellers passede resten haha :lolhit Det er ikke sådan når man bliver irriteret af manden når man laver noget! Det er også en del tal at holde styr på - tak fordi du gider Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Det kan du sagtens :) Okay doki - jeg sender så min vægt om fredagen, da jeg gerne skulle blive vejet der og fremefter hver 14. dag :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Okay doki - jeg sender så min vægt om fredagen, da jeg gerne skulle blive vejet der og fremefter hver 14. dag :) Det gør du bare :) Så velkommen tilbage til taberdysten :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites