Oprettet May 8, 2012 Er der nogen der kan anbefale en app til at tælle veer? Og selvfølgelig om der er nogen der har prøvet dem af? :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg havde meget gavn af James Ots - Contraction timer (android), da jeg fik veerne. Den er nem og overskuelig at bruge selvom man er i smerter... Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg har ingen anelse om hvilken en jeg brugte - jeg søgte bare på contraction timer og valgte en. Den virkede helt sikkert rigtig godt - at jeg så ikke troede på hvad den sagde, er en anden sag :rolleyes Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg brugte en som hed Contraction Timer Deluxe (- udviklet af deltaworks) Den fungerede fint, og vil bruge den denne gang også :) - den fås også i en gratis version, men lige i det her tilfælde giver jeg gerne 6 kr for at slippe for reklamer :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg kørte bare stopuret?! Jeg tror at fordelen ved en Contraction app, er at den gemmer Info om veerne så man hele tiden kan følge med i "historien" uden at være nødt til at skrive ned og sådan..... Men et stopur er jo fint nok, for den gør jo hvad der er brug for.... Tager tid :P Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg tror at fordelen ved en Contraction app, er at den gemmer Info om veerne så man hele tiden kan følge med i "historien" uden at være nødt til at skrive ned og sådan..... Men et stopur er jo fint nok, for den gør jo hvad der er brug for.... Tager tid :P Præcis... Man skal bare trykke når veen starter og når den slutter og så lister den alle veerne og regner ud hvor lang tid selve veen varer og hvor lange intervallerne er - netop de informationer som fødegangen vil have :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg brugte en som hed Contraction Timer Deluxe (- udviklet af deltaworks) Den fungerede fint, og vil bruge den denne gang også :) - den fås også i en gratis version, men lige i det her tilfælde giver jeg gerne 6 kr for at slippe for reklamer :P Kan du ikke linke til den? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Nu har jeg hentet den gratis af dem.. Så må vi se om den funger :) Tak for hjælpen.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 Kan du ikke linke til den? Kan man linke til en app? :whistling (spørger hende som har ejet en iPad i et år :rolleyes ) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 9, 2012 smart, sådan en vil jeg have sidst brugte jeg stop ur og en blok papir ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites