issa

At få løsnet hinderne

13 indlæg i dette emne

Min JM syntes det er en god ide at få løsnet hinderne på fredag. Hun gjorde det også ved min første men jeg kan godt sige jer, det gjorde AV! Og jeg stejler allerede nu bare ved tanken om på fredag. Ja der tager under 5 min, men jeg husker de 5 min som absolut forfærdelige.

Så mit spørgsmål er nu, er der nogen der har prøvet begge (både at få løsnet men også uden) som kan fortælle hvormeget det egentlig hjælper?

Hilsen Issa som på nuværende tidspunkt har større fødder end selveste frodo :whistling

Del dette indlæg

Sjovt du nævner Frodo, ham har jeg også slået ifølge min kæreste.. Har ikke prøvet hindeløsning, så kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål.. Men lurer da lige med..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg fik løsnet hinder i søndags. Og ja det gjorde ondt, men resten af dagen havde jeg så ondt for neden fordi hun havde rodet rundt, men om natten gik det væk og har ikke det mindste der ligner snarlig fødsel desværre, så her hjalp det ikke en dyt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår kan man få løsnet hinder?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvornår kan man få løsnet hinder?

Hvis JM mener man er moden nok til det.. så er det meget op til hver jm også om man skal være gået over tid eller ej.

Del dette indlæg

Annonce ♥

øv sandie, når man får sådan en tur vil man geren have et resultat af angstrengelserne.

Min JM prøvede igår at løsne hinderne men jeg var ikke "moden" nok så hun rumsterede (kunne fortælle at bebs havde hår nok til en skilning) lidt rundt hvilke gjorde pænt av og som gav frygten for når hun så endelig kan løsne hinderne på fredag. som du selv siger så gør selve udførelsen ondt, men man har av lang tid efter.

Man får også løsnet hinder for at "lette" fødslen. Min JM siger jeg vil hade hende når hun gør det, men elske hende under fødslen. Iforhold til min første fødsel gik det jo også rigtig stærkt (8 min presse veer) men ved bare ikke om det alligevel var gået stærkt uden hinderne var løsnet?

Ifht min venindes fødsel hvor JM løsnede hinderne da baby lå i max, (hun tog fingeren rundt i kanten mens der jo slet ikke var plads) så jeg kan da godt forstå det vil gøre mere ondt under fødslen meeeen altså det gør f... Ondt

Så vil jo gerne have lidt proof for at det virker :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sjovt du nævner Frodo, ham har jeg også slået ifølge min kæreste.. Har ikke prøvet hindeløsning, så kan desværre ikke hjælpe dig med dit spørgsmål.. Men lurer da lige med..

I det mindste er vores fødder uden de sorte krøllede hår ikk :rolleyes

Del dette indlæg

Annonce ♥

Altså når jeg skal til JM på torsdag igen, tror jeg da godt jeg kunne finde på at spørge om hun vil tjekke mig igen for neden og måske løsne hinder igen. også selvom det ikke gav noget, for tænkt nu hvis det gier noget på torsdag ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Skal man have løsnet hinderne? Eller kan det godt ske af sig selv? Har aldrig født før, så ville være rart hvis man vidste hvilke smerter man kan vente sig! :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej man skal ikke, det er op til den individuelle JM/fødested og vel en selv (man må kunne spørge om det)

Og desværre har ingen guldkorn til smerteforberedelsen

Del dette indlæg

Annonce ♥

Okay... det kunne godt være det var noget jeg havde misset de gange vi har været inde og høre om fødsler! :blush Men så vil jeg ikke tænke mere over det ved mindre JM selv begynder at snakke om det! Tak for svaret!

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg tror jeg spørger til min næste JM konsultation.. der er jeg 39+2 - men det kan da godt være hun kan lokkes til at tjekke om det er muligt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik lige slået det op:

At løse hinder kan være med til st starte fødselsprocessen, men kan også lette fødslen idet man så ikke selv skal presse igennem dem men så har lettere passage :)

Jeg tror jeg må bide i det sure æble og få det gjort på fredag (det kan kun lade sig gøre hvis man er "moden" til det) bare en skam man ikke kan få en lille stram inden for fy da føj da..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER