Solvej99

Frugtstænger

10 indlæg i dette emne

Giver I jeres børn frugtstænger?

Jeg har lige købt figenstænger fra Castus og der står på at der ikke er tilsat sukker. Så derfor tænkte jeg på om jeg mon også må give Theo én? Eller er der noget jeg overser? :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har ikke undersøgt sagen så nøje.... Men Marlon er hvert fald helt tosset med dem :loveshower Dog er det ikke noget han får så tit.... Men somme tider en halv stang som en lille eftermiddagssnack :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sukkerindholdet skulle være højt - vist på højde med slik, så herhjemme er det til specielle lejligheder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også købt nogen uden at læse så nøje på dem :rolleyes men hun har ikke rigtig gidet dem, så de ligger bare herhjemme :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har dem også liggende, men hun gider dem ikke.

Der er masser af frugtsukker i.. Så helt sunde er de ikke ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har Leo spist mange af, men som andre skriver så er der meget naturligt frugt sukker i.

Jeg tjekkede lige en i skabet, og der er 16 gram sukker pr. stang - det svarer til 8 sukkerknalder.

Det er faktisk overraskende meget synes jeg.

:balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dem har Leo spist mange af, men som andre skriver så er der meget naturligt frugt sukker i.

Jeg tjekkede lige en i skabet, og der er 16 gram sukker pr. stang - det svarer til 8 sukkerknalder.

Det er faktisk overraskende meget synes jeg.

:balloons

:o er der virkelig så meget i en stang? Så er jeg egentlig lidt glad for hun ikke rigtig kan lide dem herhjemme ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for jeres svar. Det lyder som om at det kun bliver noget han får ved særlige lejligheder :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David får os en i ny og næ, men da vi var til lægen da han skulle have sin 1 års vaccination der fik han en frugtstang af lægen efter han var blevet stukket.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

David får os en i ny og næ, men da vi var til lægen da han skulle have sin 1 års vaccination der fik han en frugtstang af lægen efter han var blevet stukket.

Nårh :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER