Joxi

Joxi´s slanketråd

39 indlæg i dette emne

Så er det vejedag! Tror godt jeg kan sige at det ihvertfald ikke er mig der render med en pokal i dag :whistling

Men næste gang får i kamp til stregen ;)

Del dette indlæg

Det er bare fantatisk, når man kan handle uden at der ryger lidt usundt i kurven :blush Jeg er også stolt af mig selv, når jeg har handlet :D

Lyder som en rigtig lækker menu ;) Og god ide med hytteosten ;)

Jeg elsker hytteost! Egentlig burde vi bruge det meget mere, for mine børn elsker det endnu mere og man kan jo bruge det i alt.. Dessert, kager og andet bagværk, aftensmad, frokostretter.. You name it

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte at jeg lige ville give et eksempel på, hvordan min dag er rent kostmæssigt :)

Dagens vægt: 86,7.

Morgenmad:

Havregrød med revet æble + kanel samt lidt Perfect Strø fra isis

1 glas minimælk.

Mellemmåltid:UPS

Frokost:

Rugbrød, med kold kylle-delle fra igår - mums. + 1 glas minimælk og en banan.

Mellemmåltid:Uups

Aftensmad:

Datteren bestemte aftensmaden.. Rugbrød, med div lette stykker pålæg

Mellemmåltid:

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg elsker hytteost! Egentlig burde vi bruge det meget mere, for mine børn elsker det endnu mere og man kan jo bruge det i alt.. Dessert, kager og andet bagværk, aftensmad, frokostretter.. You name it

Jeg elsker også hytteost, men min mand syntes det er så klamt :rolleyes Men lige om lidt tager han 1½ uge på kursus til England, og så kan jeg æde alt det hytteost jeg vil og til alt :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte at jeg lige ville give et eksempel på, hvordan min dag er rent kostmæssigt :)

Dagens vægt: 86,7.

Morgenmad:

Havregrød med revet æble + kanel samt lidt Perfect Strø fra isis

1 glas minimælk.

Mellemmåltid:

Frokost:

Mellemmåltid:

Aftensmad:

Mellemmåltid:

Perfect Strø er det sødemiddel?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Perfect Strø er det sødemiddel?

Yeps :) Jeg har været SÅ mange produkter igennem, for at finde noget "strøsukker" ( sødemiddel ) Jeg kunne lide. Jeg kan simpelthen smage det syntetiske i det :puke Men skal det være sødemiddel i kaffe SKAL det være Hermesetas RØD.. sjovt.

Men den fra isis er altså udemærket oven på havregrød mv.

Generelt er jeg MEGET glad for isis - Deres chokolade mousse er MUMS, og et musthave til lørdag aften, når man liiige trænger :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yeps :) Jeg har været SÅ mange produkter igennem, for at finde noget "strøsukker" ( sødemiddel ) Jeg kunne lide. Jeg kan simpelthen smage det syntetiske i det :puke Men skal det være sødemiddel i kaffe SKAL det være Hermesetas RØD.. sjovt.

Men den fra isis er altså udemærket oven på havregrød mv.

Generelt er jeg MEGET glad for isis - Deres chokolade mousse er MUMS, og et musthave til lørdag aften, når man liiige trænger :whistling

Måms laver de chokolade mousse, det må jeg have fundet :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måms laver de chokolade mousse, det må jeg have fundet :whistling

Yes og citron fromage - DEN er dog FOR syntetisk i smagen til mig - men chokolade moussen er SKØØN!

Man blander posen med 2,½ dk skummemælk, og hælder op i en skål eller portionsglas, og så i køleren.

én portion færdig mousse på ca. 88 g er kun på 70 kcal :glad

Så det er bare ud efter dem :shop

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik jeg nævnt at man også kan få isis is? :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Yes og citron fromage - DEN er dog FOR syntetisk i smagen til mig - men chokolade moussen er SKØØN!

Man blander posen med 2,½ dk skummemælk, og hælder op i en skål eller portionsglas, og så i køleren.

én portion færdig mousse på ca. 88 g er kun på 70 kcal :glad

Så det er bare ud efter dem :shop

Armen det lyder jo fantastisk :glad Det gælder jo om at finde de sundere alternativer, for 1 gang om ugen vil jeg simpelthen synde helt vildt :D Ellers bliver det bare for surt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Fik jeg nævnt at man også kan få isis is? :whistling

Jeg skal vidst handle i morgen :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Armen det lyder jo fantastisk :glad Det gælder jo om at finde de sundere alternativer, for 1 gang om ugen vil jeg simpelthen synde helt vildt :D Ellers bliver det bare for surt ;)

Ja man skal også leve ikk ;) Jeg har min syndedag om lørdagen ( som du nok kan høre :whistling )

Egentlig har jeg ikke nogle regler for hvad jeg må og IKKE må synde med, men jeg forsøger så vidt muligt at synde på den gode måde. Ved at købe 70 - 80% chokolade f.eks.( som jeg også har i skabet til akutte tilfælde af syndetrang) eller spise lidt isis - is med frugt - og isis guf.

Ja eller bare en god yoghurt med frugt og lidt akacie honning.

MEn STOR synder da også nogle gange :blush

UUh ja det glemte jeg da også - Man kan også lave guf af det der isis strø "sukker", æggehvider, lidt sukkerfri saft, og et dryp rød farve :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja man skal også leve ikk ;) Jeg har min syndedag om lørdagen ( som du nok kan høre :whistling )

Egentlig har jeg ikke nogle regler for hvad jeg må og IKKE må synde med, men jeg forsøger så vidt muligt at synde på den gode måde. Ved at købe 70 - 80% chokolade f.eks.( som jeg også har i skabet til akutte tilfælde af syndetrang) eller spise lidt isis - is med frugt - og isis guf.

Ja eller bare en god yoghurt med frugt og lidt akacie honning.

MEn STOR synder da også nogle gange :blush

UUh ja det glemte jeg da også - Man kan også lave guf af det der isis strø "sukker", æggehvider, lidt sukkerfri saft, og et dryp rød farve :glad

Man skal nemlig leve, ellers bliver det bare for surt ;) Jeg har heller ikke nogler regler for, hvad jeg må synde med, men sundere alternativer skulle måske være mere dominerende ;) Jeg har ikke noget liggende, for så spiser jeg det :whistling

Yoghurt med akacie honning var også en rigtig god ide ;)

Tror jeg skal starte et isis lager :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder ikke helt tosset med de ting i remser op - uuuuhhhh bliver helt lækker sulten.

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER