Joxi

Joxi´s slanketråd

39 indlæg i dette emne

Tror jeg lige så forsigtigt melder mig ind her :balloons

Mine bukser kan ikke længere lukkes, og maven kan ses i kjolen <_<

Jeg havde ellers tabt mig 9 kg sidste gang.. Men den "gode mad" samt at sidde og hyggeskrive ved computeren, med småkager, chokolade og tonsvis af kaffe med sukker.. Dét er så det jeg betaler for nu! HVORFOR lærer jeg ALDRIG at man skal forblive med de sunde vaner efter at have tabt sig? .. Nå op på hesten igen!

Har jo også én jeg gerne vil se lidt smexy ud for :whistling

Egentlig er jeg ret tilfreds med min krop. Jeg har timeglas figur..midjen er dog lidt for trind pt til at kunne kaldes for egentlig timeglas, men selv i min magt og vælde kan den da anes :P. Jeg er så heldigt bygget at man ikke kan SE at jeg rent faktisk vejer så meget som jeg gør - Hvilket nok er med til at jeg har det med at sløse ;) Men nu har det altså sat sig i "bildækket, balder og mås, i en grad så jeg er NØD til at gøre noget ved det.

Jeg har tænkt mig at min motion udelukkende skal bestå af først at gåture der gerne skulle ende ud i løb. Dertil hjemmegymnastik - Måske jeg endda melder mig på det lokale voksen gymnahop - hold når sæsonen starter.

Min diet kommer i første omgang til at bestå af Nutrilett som erstatning af 1 eller 2 måltider, og så sund kost. Senere udelukkende af sund kost. Og efterfølgende SKAL jeg lave en vedligeholdeses tråd.. Gider ikke gå og tabe 10-15 kg om og om igen <_<

Min startvægt 07-05-2012 er: 87,2 kg :blush

1. delmål 85 kg.

2. delmål Under 80 kg.

3. Delmål. 75 kg.

Mållinien: 70 KG og ny garderobe :loveshower

Del dette indlæg

Hejsa og velkommen til, håber du får smidt de kilo du ønsker. Hvor er det dejligt at du trods lidt ekstra kilo er glad for din krop :7himmel

Mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hejsa og velkommen til, håber du får smidt de kilo du ønsker. Hvor er det dejligt at du trods lidt ekstra kilo er glad for din krop :7himmel

Mie

Mange tak :kiss . Jeg håber på at vi sammen kan støtte op om, og motivere hinanden herinde :gp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Vil lige til en start reklamere for vores taberdyst, som jeg da synes du skal med i - kontakt Brineh og hun smider dig på listen!!

Sikke da en fantastisk beslutning du har taget angående vægttab og hvor er det dejligt for dig at du har erkendt dine synder opg problemer og nu ser fremad :goodluck

Jeg er selv pt bruger af Nutrilett og det virker meget godt på mig (du er velkommen til at læse i min tråd herom).. Jeg bruger det nok i større grad end dig - jeg har nogle hele dage med Nutrilett og nogle få dage helt uden.. Det kommer an på hvad jeg skal!

Men held og lykke med dit nye projekt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til :balloons

Vil lige til en start reklamere for vores taberdyst, som jeg da synes du skal med i - kontakt Brineh og hun smider dig på listen!!

Sikke da en fantastisk beslutning du har taget angående vægttab og hvor er det dejligt for dig at du har erkendt dine synder opg problemer og nu ser fremad :goodluck

Jeg er selv pt bruger af Nutrilett og det virker meget godt på mig (du er velkommen til at læse i min tråd herom).. Jeg bruger det nok i større grad end dig - jeg har nogle hele dage med Nutrilett og nogle få dage helt uden.. Det kommer an på hvad jeg skal!

Men held og lykke med dit nye projekt!

Tak for velkomsten :balloons

Uuh det kunne godt være man skulle melde sig til den dyst der. Det er med til at holde motivationen oppe :glad

Jeg tabte mig 9 kg sidste gang med Nutrilett - Det er en SUPER kickstarter! JEg prøvede forskellige af Nupo´s Produkter og de smagte bare :puke ( På nær deres Thai chicken suppe)

Men med Nurilett er det ingen sag - Og den dårligeste smager ved af havregryn - uden sukker med vand på ;)

Deres Briks er SUPER! Især den med skovbær. Hertil vil jeg også lige sige af Nupos brik med banan og vanilie er MUMS - Bare ærgeligt den ikke findes i pulverform også - for de briks er dyre :o

Og jeg vil da meget gerne lure i din tråd.. Det er sjovt at følge andre og blive inspireret.. Ja og at give en skulder når det hele bare er noget MØG :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til det her slanke-univers :13:

Glæder mig til at følge med i hvordan det går med at tabe kilo'erne :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du meldt dig til taberdysten??

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har du meldt dig til taberdysten??

Yeps -Jeg meldte mig til i dag, så er med fra næste tirsdag :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Velkommen til det her slanke-univers :13:

Glæder mig til at følge med i hvordan det går med at tabe kilo'erne :)

Tak skal du have :balloons Glæder mig også til at følge alle jer!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så går starten!

Idag er den første "rigtige" dag i mit slankeliv :glad

Jeg har ændret min startvægt. Jeg vejede mig sent igår, efter indtagelse af mad.. eller rettere nutrilett, vand, te og kaffe.. Og med kjole på. da jeg så fandt ud af at vejedagen er i dag. Valgte jeg at morgenveje mig istedet. Det kan jeg bedre lide. Jeg synes det er nemmere at få en reel idé om den egentlige vægt, hvis man gør det næsten nøgen, og inden mad og væske indtag :)

Her om lidt har jeg tænkt mig at tage en tur i skoven med min hund - en god lang tur, i et godt tempo.

Hvor meget jeg ellers når, ud over at gøre rent ved jeg ikke. Og i aften skal jeg spise i børnehaven, og det bliver højest sandsynligt pizza.. så det er måske ikke den bedste start man kunne ønske sig :rolleyes. Men hva - det tager vi med, og så må jeg bare klø noget hårdere på i resten af ugen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dag2.

Får ikke motionere i dag, andet end alm. havearbejde.. i morgen derimod starter jeg på at gå/løbe. Jeg er simpelthen nød til at komme ud og få rendt tankerne af mig - da jeg sidder herhjemme som en anden zombie :whistling Og jeg tror at løbe i skoven vil være det rette!

Jeg er ellers helt stolt af mig selv igår.. Spiste kun to små stykker pizza og holdte mig fra kagen :gp

Om det så egentlig var kontrol eller på grund af en hvis herre, er jeg så ikke helt sikker på :whistling - Fakta er dog at jeg dårligt kan spise i dag.. er på min første shake nu.. det er min morgenmad :blush

Til aften står den på pandekager. Jeg vil se om det kan lykkes mig at lave nogle der er lidt sundere til mig selv

Del dette indlæg

Annonce ♥

Dag 4.

Det går egentlig meget godt med kosten - Men skidt med motionen.

Og så har mine tanker været alle mulige andre steder, og jeg har haft svært ved at fokusere på det her.

Men i NÆSTE uge går det altså virkelig løs, og jeg vil også gøre noget mere seriøst ved min opdatering herinde!

God weekend til alle jer tøser herinde :kram

Del dette indlæg

Annonce ♥

Var lige på vægten i morges.. bare lige for at prøve.. 86,8 stod den på! Det er alligevel 400 g siden i tirsdags.. Det er jeg godt tilfreds med, eftersom det ikke har gået så godt med projektet endnu. :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Oi oi oi,... Var jeg ellers lige i skoven for lidt siden :glad

Jeg havde regnet med et kvarter ud, og et kvarter tilbage - skal jo starte fra nul.

Jeg prøvede at løbe.. og DET gik ikke særlig godt :ba Så jeg bestemte mig istedet for at gå i så hurtigt tempo jeg kunne, og holde den under den grænse hvor jeg bliver forpustet, således at det var nemmere at holde en stabil rytme.

Og jeg gik i en HEL TIME!

OKAY JEG FOR VILD :blush Men alligevel.

Er ret stolt af mig selv, og det var smadder dejligt. Tror også hunden nød det!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor er det flot - hepper på dig :glad

Tusinde tak :kiss

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor dejligt at du har fået din egen tråd så vi andre har en mulighed for at følge med på sidelinjen :)

jeg :glad på dig, jeg ved selv hvor svært det kan være at komme igang med at motionere, selvom man siger til sig selv at nu skal det være så kommer man ikke lige afsted alligevel fordi der kommer noget andet i vejen <_<

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor flot du gik så langt, det er skønt når først man får lettet :numse og kommer afsted.

mie

Del dette indlæg

Annonce ♥

Oi oi oi,... Var jeg ellers lige i skoven for lidt siden :glad

Jeg havde regnet med et kvarter ud, og et kvarter tilbage - skal jo starte fra nul.

Jeg prøvede at løbe.. og DET gik ikke særlig godt :ba Så jeg bestemte mig istedet for at gå i så hurtigt tempo jeg kunne, og holde den under den grænse hvor jeg bliver forpustet, således at det var nemmere at holde en stabil rytme.

Og jeg gik i en HEL TIME!

OKAY JEG FOR VILD :blush Men alligevel.

Er ret stolt af mig selv, og det var smadder dejligt. Tror også hunden nød det!

Sådan - sejt :gp

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvor flot du gik så langt, det er skønt når først man får lettet :numse og kommer afsted.

mie

Ja det er så - SUPER skønt. Og skoven er så dejlig lige nu!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Sådan - sejt :gp

At jeg for vild eller?? :whistling

Ej jeg ved det godt :kiss tusinde tak

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vejedag i morgen!... tror ikke på jeg har fået tabt særlig meget :unsure

Mors dag igår stof på bærtærte med creme fraiche.. Oksemørbrad med pomfritter og bearnaise sauce, efterfulgt af en bananasplit :oops. Prøver at redde den gode samvittighed, ved at tænke på min tur i skoven igår!

Skulle egentlig også have været afsted i dag. Men eftersom jeg er blevet holdt vågen det meste af natten var der bare ingen energi. Og nu er der for meget husligt jeg skal nå, så jeg kan ikke nå det.. Det må blive i morgen så.

Er spændt på at se OM jeg har tabt mig overhovedet - eller om de 400g jeg havde tabt er spist tilbage på kroppen :rolleyes - Og så glæder jeg mig til at se jeres resultater :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjup tjup. Så fik jeg for første gang handlet ind, hvor varerne udelukkende var SUNDE!

Dejligt at min bevidsthed nu er ved at være med :wee

I aften står den på kyllingefrikadeller

med aspargeskatofler, samt tomatsalat med hytteost - istedet for min elskede fede mozzerella :P

Glæder mig faktisk til sund mad!

Del dette indlæg

Annonce ♥

At jeg for vild eller?? :whistling

Ej jeg ved det godt :kiss tusinde tak

:lol Jeg kunne selv fare vild - jeg skal bare drejes en gang rundt om mig selv, og så er jeg væk :lolhit Hvis jeg er et sted jeg ikke lige plejer at komme altså :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjup tjup. Så fik jeg for første gang handlet ind, hvor varerne udelukkende var SUNDE!

Dejligt at min bevidsthed nu er ved at være med :wee

I aften står den på kyllingefrikadeller

med aspargeskatofler, samt tomatsalat med hytteost - istedet for min elskede fede mozzerella :P

Glæder mig faktisk til sund mad!

Det er bare fantatisk, når man kan handle uden at der ryger lidt usundt i kurven :blush Jeg er også stolt af mig selv, når jeg har handlet :D

Lyder som en rigtig lækker menu ;) Og god ide med hytteosten ;)

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER