Myliona

Prøv stofbleer

10 indlæg i dette emne

Tænkte at nogle af de der overvejer at begive sig ud i stofble verden, måske kunne få noget ud af dette:

Prøv stofbleer i 14 dage

Man får nogle dage til at prøve om stofbleer er noget for en, uden at man behøver betale andet end et depositum, som man får retur :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Altså de ser jo faktisk fine ud, hvis man kan sige sådan om bleer ;) Men jeg kan ikke lade være at tænke, er det arbejdet værd - er de så gode ??

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Altså, personligt ville jeg aldrig bruge dem, da jeg netop ikke synes det er "besværet værd" for mig :) Men der er helt sikkert mange stofble mødre der synes stofbleer er gud gave til baby-rumper :)

Jeg synes bare det da var værd at tage med, for de som er i overvejelsesfasen, da jeg tror mange vælger det fra fordi de ikke "har prøvet det" :) - Og her er da alle tiders mulighed for at få en stofble mellem hænderne, og prøve den uden at risikere at have spildt en masse penge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja helt sikkert, det er da en rigtig fed ide at man kan få lov at låne og prøve det af..

Håber lide der kommer nogen på banen som bruger stofbleer som vil fortælle lidt om hvorfor de har valgt dem frem for alm osv ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der mange tråde om herinde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er der mange tråde om herinde :)

Ja self. er der nok det - tænker jeg nnu når du siger det :P hehe... Må vist lige tjekke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne faktisk godt finde på det, når lillesøster er født, bare for at teste nogle andre bleer :whistling Jeg elsker bleer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha overvejer det på det kraftigste, da vi nu i 14 dage har haft ildrød mås og intet jeg har gjort har hjulpet min stakkels lille mus :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

puha overvejer det på det kraftigste, da vi nu i 14 dage har haft ildrød mås og intet jeg har gjort har hjulpet min stakkels lille mus :boo

Det er da altid en mulighed, bare for bagefter at kunne sige "DET prøvede vi også".. Held og lykke med hendes numse :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det hjalp på Linas røde mås ret hurtigt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER