lill88

Ingen bevægelse

7 indlæg i dette emne

Hej piger... Jeg har et lille spørgsmål som jeg håber at der er nogen der kan svare på... Jeg er 39 uger henne med første barn, så jeg er lidt usikker på hvad jeg skal ligge i de forskellige signaler eller rettere mangel på signaler... De sidste to dage har lille pigen ikke rørt sig ved mindre at jeg har provokeret hende til det... Skubbet rundt på mave, hoppet lidt på stedet... Så strækker hun lige benene og ligger derefter bom stille igen... Hvis jeg ikke provokerer hende mærker jeg hende ikke... Skal jeg være nervøs... Har en kommende far som har hørt lidt for godt efter hos jordmoren og er ved at gå i panik når hun gør ting han ikke lige mener er efter bogen...

Del dette indlæg

Hvis du er bekymret, ville jeg ringe til fødegangen :) Så kan de tjekke alt er okay..

men har nu hørt, at det er HELT almindeligt, at babyen bliver lidt "dvask" og lader op, til en fødsel :) samt at de, pga de vokser så meget til sidst, har så lidt plads, så de bevæger sig MEGET mindre..

Men RING og snak med fødegangen; Måske kan de lige tjekke alt er okay derinde.. Det er trods alt, bedre at have ringet 10 gange for meget, end en gang for lidt :)

Men er sikker på alt er okay; men alligevel.. RING :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hehe min mand blev meget glad for det svar og kigger lidt halv triumferende på mig nu! <_< Så må nok hellere ringe, ellers får jeg ikke fred i aften! :rolleyes Tak for det hurtige svar! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Baby kan godt bevæge sig mindre, men du SKAL stadig mærke babyen hver dag.

Men som Myliona skriver ring til fødegangen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber alt er okay???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja alt er okay... Vi endte med en tur på fødegangen hvor de kørte de der strimler i to timer... Af en eller anden grund kan jeg ikke længere mærke hende selvom at hun - som jordmoren sagde - er et meget aktivt barn... Det var de noget forundret over... Så midt under det hele steg hendes hjerterytme helt vildt... Så det ville de gerne lige holde øje med... Efter en time vendte jeg mig om på ryggen hvorefter at det faldt ned til normalen, så det var åbenbart stillingen hun ikke var tilfreds med... Så fik vi lov til at tage hjem for at sove! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det lyder godt :) Godt I kom afsted, og fik lidt ro :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER