Mettemor

Kønsscanning imorgen

21 indlæg i dette emne

Imorgen skal jeg til kønsscanning på scanningsklinikken i Kolding. Er bare så spændt. :glad

Håber virkelig at hun kan se, hvad det er for en der gemmer sig derinde.

Del dette indlæg

uhhhh ja det bliver spændende.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg krydser fingre for jer..... Måske I får lov at få en lille prinsesse?!!! :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Håber I får en god fornøjelse og oplevelse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have.

Jeg er bare allerede vildt spændt og nervøs, og vi skal først være der kl 15.15!! Puha der er længe til. :blink Håber virkelig at hun kan se det idag, så vi ikke skal udsætte det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Pøj pøj :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så det nu :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh - måske du allerede ved det nu :D Glæder mig til at høre, hvad der gemmer sig inde i din babyhule!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så har vi været afsted, og havde den mest fantastiske scanning. :kuller Vi fik faktisk mere af vide, end de scanninger jeg har været til hos lægen. Vi så både hjertet og hørte hjertelyd. Men det absolut fedeste er, at det er en lille pige vi venter. :loveshower :kuller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort stort tillykke :loveshower :loveshower :loveshower :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med Prinsessen i maven :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tak skal i have. :kram2

det er simpelthen bare så fedt. Slet ikke til at forstå at vi skulle være så heldige. :glad

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort tillykke med prinsessen :wee

Del dette indlæg

Annonce ♥

Stort til lykke! ... Selvom man er glad, uanset barnets køn, forstår jeg så udmærket jeres glæde. Vi følte selv det samme, da vi efter tre drenge fik en pige. Det er nu meget sjovt at have børn af begge køn, selvom det til daglig ikke gør den store forskel, i hvert fald ikke her hos os, hvor pigen går meget mere op i musketerer og riddere end i dukker!

Glæder mig selv til MD d. 31. maj. Håber også denne gang lidt mere på en pige end på en dreng, idet vi nu er de stolte forældre til fire drenge og kun en pige (ja, og dertil kommer også vores førstefødte pige, som vi mistede, - men hende har vi jo ikke til daglig).

... Det kunne være meget sjovt med to piger i flokken, det synes vores datter helt bestemt også. Men vigtigt er det ikke, bare den lille er sund og rask.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det er simpelthen bare så fedt. Slet ikke til at forstå at vi skulle være så heldige. :glad

jeg har det på samme måde som dig .. jeg har 5 drenge og snart 3 piger det så fedt :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Næ en lille pige, hjertelig tillykke.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså.... Fik tårer i øjnene da jeg så i skulle have en prinsesse (ja... Hormonerne styrer mit sind :rolleyes ) Jeg ved hvor glad jeg selv ville være for en pige næste gang...... Kan godt forstå du føler dig rigtig heldig :7himmel

Selvfølgelig er man altid lykkelig for en sund og rask baby, ligegyldig hvad.... Men en lille prinsesse når man har to dejlige drenge..... Det er da prikken over i'et :loveshower

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ihh altså.... Fik tårer i øjnene da jeg så i skulle have en prinsesse (ja... Hormonerne styrer mit sind :rolleyes ) Jeg ved hvor glad jeg selv ville være for en pige næste gang...... Kan godt forstå du føler dig rigtig heldig :7himmel

Selvfølgelig er man altid lykkelig for en sund og rask baby, ligegyldig hvad.... Men en lille prinsesse når man har to dejlige drenge..... Det er da prikken over i'et :loveshower

Ja og vi havde også været glade for en sund og rask dreng. Men nu hvor det er den sidste, er det da bare så heldigt at det er en lille pige. :loveshower Men skal faktisk lige vænne mig til at købe pigeting. :rolleyes Render pr automatik hen til drengetøjet!

Jeg har også hylet mange gange, når andre skriver forskellige ting. Sidste dag, var da vi så konfirmander i en hestevogn, så stod tårerne bare ud af mig. Nogen gange er det altså ikke helt hensigtsmæssigt!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja og vi havde også været glade for en sund og rask dreng. Men nu hvor det er den sidste, er det da bare så heldigt at det er en lille pige. :loveshower Men skal faktisk lige vænne mig til at købe pigeting. :rolleyes Render pr automatik hen til drengetøjet!

Jeg har også hylet mange gange, når andre skriver forskellige ting. Sidste dag, var da vi så konfirmander i en hestevogn, så stod tårerne bare ud af mig. Nogen gange er det altså ikke helt hensigtsmæssigt!

Hihi, kunne godt forestille mig man lige skal omstille sig til pigeuniverset :)

Og ja, nogen gange er hormoner bare usmarte at rende rundt med.... Specielt når de flyder ud af øjnene :rolleyes :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad skal prinsessen hedde :loveshower :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER