Anna1980

fatter det ikke!

12 indlæg i dette emne

Hvorfor skal man altid kigges skævt til når man fortæller at ens barn ikke sover udenfor hver dag!??? Hvorfor er det sådan en stor forbrydelse???

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

He he... Det ved jeg ikke. Det er jo åbenbart også kun i Danmark at man gør det, så vidt jeg ved.

Theo har sovet udenfor siden han var 1 måned gammel. SP anbefalede det og han sover ganske simpelt meget længere, når han ligger ude i barnevognen. Men sov han bedre og længere indenfor, så ville jeg da lægge ham inde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er bare så træt af at føle jeg skal undskylde hver gang. En kvinde skældte mig ud og kaldte mig nærmest en dårlig mor fordi tobias sover inde. Han sover bedst inde men kan godt sove ude hvis det er han skal, men han er mest udhvilet når han sover inde.

Spøjst det egentlig kun er i danmark, men er bare træt af det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun lyder da også voldsom <_<

Glem hende :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har jeg også gjort.. Men træls når nogle af de små bemærkninger kommer fra familie.... Men håber og tror jeg gør det bedste for Tobias så må vi se hvad det sker i fremtiden ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå det er trælst at høre på men prøv at ignorer dem. Hvis tobias sovet bedst inde så er det da det du skal gøre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan sagtens forstå dig!

Maliva sov også inde og hun sov fint indtil for en måneds tid siden, så der prøvede jeg barnevognen og nu vil hun faktisk ikke rigtig andet.

- MEN jeg kan sagtens huske den måde folk så ned på en fordi man veg væk fra normen.

Det er det samme som at Maliva sover ved os, det rynker nogle også på næsen af, men herre gud altså..

Inden jeg fødte havde jeg en forestilling om at jeg ikke skulle amme efter 6 måneder, men se mig nu.. Nu kan jeg slet ikke slippe det igen fordi der er sket så meget de første 6 måneder som gjorde at jeg ikke nød det og nu hvor jeg kan, så vil jeg sq ikke slippe det igen og det kan folk også godt rynke lidt på næsen af - hvilket jeg også godt kan forstå eftersom jeg sagde noget andet da jeg ventede mig, men man har et sq standpunkt indtil man får børn! :P

Hvad virker for nogens børn, behøver ikke at virke for mit barn og jeg er mor til mit barn, så derfor ved JEG bedst!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt at møde endnu en der er forstående..:-)

Bare træls når dem der ser mest ned på en er svigerfamilie...

Ja herre gud hvis det fungerer for jer. Tobias falder også i søvn i mine arme til næsten alle hans sove tider, han vil bare ikke sove hvis jeg ikke gør det. Der får jeg hele tiden kommentaren, hvad så når han skal i dp, der gør de det jo ikke. Nej men det problem må jeg jo så tage til den tid, lige nu vil han ikke sove uden en bestemt sang og lyden af mit hjerte.

Ja taz utrolig så mange ting man siger inden barnet kommer og hvad gør man? Stik modsat af sin tidligere meninger.

Er blevet bedre til at leve efter det at jeg er mor til tobias og jeg ved hvad der er bedst. Som jeg siger, jer gør mit bedste og så må jeg se når han bliver voksen hvor mange fejl jeg har lavet ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan godt forstå det er trælst at høre på men prøv at ignorer dem. Hvis tobias sovet bedst inde så er det da det du skal gøre :)

Tak. Indtil videre vil han helst sove inde. Det ændre sig måske hvem ved. Forsøger også at ignorerer det, men nogle gange bliver det for meget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, så skal du bare skyde en hvid pil efter sådanne kommentarer og vende det døve øre og blinde øje til! Elias har også altid sovet inde, vi bor i lejlighed og har det ikke godt med at han skal stå ude, fordi vi har mange uvedkommende rendende i vores baggård.

Desuden har min veninde, som er ved at uddanne sig til pædagog fortalt mig, at de har i forbindelse med børns sovevaner fundet ud af, at det ikke er videnskabeligt bevist, at babyer og børn har bedre af at sove ude end inde, så rend og hop siger jeg bare!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, så skal du bare skyde en hvid pil efter sådanne kommentarer og vende det døve øre og blinde øje til! Elias har også altid sovet inde, vi bor i lejlighed og har det ikke godt med at han skal stå ude, fordi vi har mange uvedkommende rendende i vores baggård.

Desuden har min veninde, som er ved at uddanne sig til pædagog fortalt mig, at de har i forbindelse med børns sovevaner fundet ud af, at det ikke er videnskabeligt bevist, at babyer og børn har bedre af at sove ude end inde, så rend og hop siger jeg bare!

:sc :toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Helt ærligt, så skal du bare skyde en hvid pil efter sådanne kommentarer og vende det døve øre og blinde øje til! Elias har også altid sovet inde, vi bor i lejlighed og har det ikke godt med at han skal stå ude, fordi vi har mange uvedkommende rendende i vores baggård.

Desuden har min veninde, som er ved at uddanne sig til pædagog fortalt mig, at de har i forbindelse med børns sovevaner fundet ud af, at det ikke er videnskabeligt bevist, at babyer og børn har bedre af at sove ude end inde, så rend og hop siger jeg bare!

Tak :-) dejligt at høre jeg ikke er alene om at holde fast i at sove inde.dejligt at vide jeg kan finde støtte herinde. Selvom jeg ved det er det rart at blive bekræftet af jer dejlige kvinder

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER