Oprettet May 5, 2012 Hvordan er det nu lige den ser ud? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Min er gået to gange i løbet af graviditeten, og begge gange har jeg sagt at jeg havde snot i begge ender :lol Min lignede en stor snotklat. Der kan være blod i også. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Det er vist meget forskelligt hvordan slimproppen ser ud. Nogen har bare slimet udflåd i usædvanlig store mængder, nogle bløder lidt sammen med (det skete for mig, dagen før jeg fødte sidst) andre oplever en decideret slim klump komme ud på str mellem en vindrue og en blomme. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 Fik idag af vide at det var min slimprop der var gået.. JM sagde også, at det kunne betyde at fødslen kunne gå igang når som helst, men som regel indenfor 14 dage.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 11, 2012 uh hvor spændende :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites