Barbamama

Gode dåbssteder i Aalborg/omegn?

11 indlæg i dette emne

Nåeh... Vi skal jo have planlagt den der dåb :rolleyes (Glæder mig til dåben, men kan godt mærke at al min planlægningslyst blev stillet ved brylluppet :P)

Vi vil helst holde det et sted, hvor vi bare betaler, og så er der nogen, der fikser mad (og gerne sætter en blomst på bordet) og rydder op bagefter - det gider vi ikke selv stå med :badgirl

Det skal være i Aalborg eller omegn. Gerne "omegn" altså gerne et sted, hvor der er grønt (eller hvad der er nu er, når vi holder det om efteråret eller vinter :rolleyes), og det behøver ikke være sådan centralt i Aalborg - næsten alle gæster har alligevel bil. Men det skal selvfølgelig heller ikke være MEGA langt væk. ;)

Jeg ville nok ALLERhelst at det var et sted med servering, altså forret, hovedret (gerne med ekstra servering) og dessert. Men vi er også åbne overfor buffet.

Og så måtte det budgetmæssigt meget gerne ligge på 300-350 pr. kuvert, men ved ikke om det er urealistisk? :unsure

Er der nogen, der har nogle gode bud? :tak :gp :lovebk

Del dette indlæg

Åh det er helt pinligt at jeg snart har boet i Aalborg i 6 år og ikke kan komme på andet end det der "slot"... Hva filan er det nu det hedder... Sohngaardsholm... Kender en del der har holdt forskellige arrangementer der og været mere end tilfredse... Er dog ikke helt sikker på priserne, men har hørt at de er til at snakke med!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Åh det er helt pinligt at jeg snart har boet i Aalborg i 6 år og ikke kan komme på andet end det der "slot"... Hva filan er det nu det hedder... Sohngaardsholm... Kender en del der har holdt forskellige arrangementer der og været mere end tilfredse... Er dog ikke helt sikker på priserne, men har hørt at de er til at snakke med!

Hehe, jeg har boet i Aalborg hele mit liv ;) Men det er jo ikke hver dag man holder stor fest, så det er kun forståeligt at vi ikke liiiiige kender det gode sted ;)

Jeg kender bestemt godt Sohngaardsholm, vi holdt vores bryllupsfest der ;) Og det er et FANTASTISK sted, men desværre en del over vores budget til barnedåb :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har været til barnedåb på Hotel Scheelsminde, der er en have man gerne må benytte også om efteråret/vinteren, det var hyggeligt.

Har også været til et barnedåb på Egholm på Restaurant Kronborg, dejligt med vandet på alle tider af året.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hej

Jeg har været til barnedåb på Hotel Scheelsminde, der er en have man gerne må benytte også om efteråret/vinteren, det var hyggeligt.

Har også været til et barnedåb på Egholm på Restaurant Kronborg, dejligt med vandet på alle tider af året.

Gode bud! :)

Hvordan var det at komme til Egholm sådan en masse gæster? Det er meget længe siden at jeg har været på Egholm, men jeg husker det til at det var med sådan en lille bitte færge, der kunne fragte to biler ad gangen eller sådan noget :unsure

Scheelsminde ser pænt ud, men såvidt jeg kan se er deres dåbsarrangement med buffet, så er ikke 110% hooked. Selvom det egentlig ser godt ud. :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh okay... Jeg kendte ikke helt priserne for stedet! Havde bare hørt godt om det! :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad med skydepavillionen evt?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Arh okay... Jeg kendte ikke helt priserne for stedet! Havde bare hørt godt om det! :)

Det er også helt vildt godt :loveshower Men såvidt jeg lige kan gemmenskue, så kommer man vist nemt op på 5-600 pr kuvert til et dåbsarrangement, og det var ikke liiiiige planen. :)

Hvad med skydepavillionen evt?

Uhh, det ser rigtig lækkert ud! Men også over budget <_< Måske vi bare ender med at skulle justere i vores forventninger og/eller budget :unsure

Del dette indlæg

Annonce ♥

Annonce ♥

Selvom jeg har boet 25+ år i Aalborg, er jeg fuldstændig blank. Vi har nemlig altid holdt fester i lejede lokaler, hvor vi så har bestilt mad udefra (og haft venner/bekendte til at servere). Prøv evt. at søge på selskabslokale på Krak, for så dukker der en del op

Pøj pøj med at finde et godt sted.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Gode bud piger :) :lovebk Jeg kigger lige på det ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER