Oprettet May 4, 2012 Jeg har termin imorgen, men idag ved 13-14 tiden begyndte jeg at få ondt i min mave foran, samt ondt i lænden. Smerten er der hele tiden og det gør specielt ondt hvis jeg lægger mig ned. En der ved om det er veer eller hvad kan det være. Håber i kan hjælpe. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Der skulle gerne være pause imellem og så skulle du kunne tage tid på dine veer.. Men hvis du er i tvivl så ring på fødegangen og forhør dig lidt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Enig med verdier, der skulle gerne være en pause imellem, så du kan tage tid.. ring til FG og forklar hvordan du har det, de kan garanteret hjælpe dig :goodluck Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 4, 2012 Min fødsel startede ved jeg havde kronisk ondt - efter nogle timer gik det over i rigtige veer jeg kunne tage tid på. Men ring da til fødegangen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Jeg tog et par panodiler og faldt i søvn. Her til morgen er jeg lidt øm i maven men slet ikke som igår, så nu ser jeg tiden an og hvis jeg får det på samme måde idag tror jeg, jeg ringer til fødegangen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 5, 2012 Håber for dig at det er tegn på bebsen er på vej.. Sender masser af Del dette indlæg Link to post Share on other sites