Besvaret May 7, 2012 Slagteren fra super best......... nu dæmre det hele pludselig! :biglove Åh søde pige, du er så skøn - og jeg elsker dine tråde :loveshower Jeg ved godt du har været så uheldig og alt det der.... men åh altså - spring ud i det! Gå "Rita"-style på ham og NYD NYD NYD sommeren.. Du trænger til et rusk af de gode og jeg er sikker på han synes du er rigtig sød og interessant :P :kiss Glæder mig til at følge med :) kæmpe knus! :gp ARGH bustet :lolhit :whistling Og tak for rosen og opmuntringen :blush Der er aldrig noget Rita-style over mig.. Men Bridget Jones :whistling - Men DENNE gang SKAL der bare være streng kontrol med netop BridgetJones-syndromet, orker ikke al den pinlighed <_< Og jeg tror vist det er tydeligt at jeg lige så godt kan lade være at kæmpe imod. Håber virkelig at få nogle vink i nærmeste fremtid - Og gør jeg det - så tror jeg skisme jeg vil gøre forsøget. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Note til selv: Vent med at hente til 16:30 på hans lukkedage. Nøj hvor er jeg godtnok skuffet over mig selv <_< Nu har jeg gået her HELE dagen, og ikke kunne samle mig om noget som helst, og jeg har forberedt mig selv på 100% selvkontrol, is i maven, charmen på og det hele. Da jeg så kommer derned er der bare pedagoger over alt. Og da jeg så ser ham komme gående min vej, går jeg bare i BAGLÅS - Total panikanfald. Jeg tør slet ikke se på ham, lader faktisk som om at jeg slet ikke ligger mærke til ham. Han kommer faktisk næsten hele vejen hen til mig og siger med total sød stemme "heeeej" og ser oprigtigt glad ud. Jeg ser bare kort på ham og svarer hej, og vender så ansigtet væk igen med et ryk - mens jeg tænker selvkontrolselvkontrolSELVKONTROL :rolleyes Han går så igang med at rydde op udenfor, mens jeg går indenfor for at hente ungernes tøj, og det der nu ellers skal med hjem.. Jeg står så på gangen og læser noget, og så kommer han lige så stille ind på stuen og går og nusser rundt - flytter et papir lidt og retter på en stol. Jeg er stadig i panik, og skynder mig at gå. Oppe ved lågen indser jeg at jeg har glemt madkasserne, så vi går tilbage.. xxx Er i midlertid gået ud igen for at samle legetøj, men da jeg står i køkkenet går han alligevel forbi et par gange, og jeg skynder mig at vende ryggen til :lolhit ENDELIG ser jeg at jeg har glemt at aflevere en tilmeldeslesblanket til bedsteforældre dagen. Og jeg ser mit snit til at nærme mig ham.. sådan under legalt påskud ikk :whistling Da jeg så kommer ud er han nede i den anden ende af legepladsen, men han kommer imod mig, da jeg går hen til ham med sedlen. Ansigtsudtrykket på ham er HELT anderledes nu. meget Rynkede bryn lagde jeg især mærke til. Så er det at han ser på mig, idet han tager den seddel der - og jeg mærker at jeg begynder at blive suget ind i de øjne der igen, og kan ikke lade være at se tilbage, direkte i øjnene på ham.. Og så står den mindste ret op og falder ( fatter ikke hvordan hun kunne stå stille og så falde, men det kunne hun altså åbenbart lige dér).. og hun HYLER Op i vilden sky. Jeg skynder mig hen til hende, og hjælper hende op, mens jeg ikke kan blive enig med mig selv om hvorvidt jeg er hende taknemmelig for at "afbryde" eller om jeg kunne vride halsen om på hende ( rent metaforisk altså). Da jeg ser op igen er xxx på vej væk.. men vender sig kort imod mig. Jeg prøver at overtale mig selv til at spørge ind til det med maden i morgen, men da hans kollegaer står tæt rundt omkring, går jeg IGEN i baglås, og kommer med sådan et halvtumpet "nåmen- vi ses i morgen" . Han nikkede, igen med den der rynken af øjenbrynene og så gik han.. ret hurtigt. <_< Blir sku aldrig en Don Juansine - jeg KAN simpelthen ikke finde ud af det der. Jeg kørte hjem med en MEGA ØV følelse over mig selv, men i det mindste kan jeg da glæde mig til i morgen, hvor der ligesom er nogle timer hvor han er i nærheden. Jeg slapper helt garanteret af når der lige er gået 5 minutter, og er så mere mig selv..Men øv altså at jeg skulle reagere sådan i dag.. Det er bare typisk mig :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Ih nyder at læse den her tråd, en lille LOVE story på babyklar :D glæder mig til hvert eneste nye kapitel ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Heh ja lad os nu se hvordan den ender - Det er slet ikke sikkert der overhovedet kommer noget love over den :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Jeg "kom til" at sende ham en venneanmodning på FB - Da jeg ikke kunne prikke til ham.. Og nu sidder jeg og føler mig godt dum <_< Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Totalt Bridget Jones :rolleyes LOVE IT! Er sikker på du kommer ud for en masse, men at det ender LYKKELIGT :7himmel :biglove Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Totalt Bridget Jones :rolleyes LOVE IT! Er sikker på du kommer ud for en masse, men at det ender LYKKELIGT :7himmel :biglove Det håber jeg da men ARGH altså - Har bare lyst til at gemme mig under dynen, og bare BLIVE der. Det ville måske have været klogere at vente til efter i morgen.. Nu kommer jeg garanteret til at gå og være overdrevet genert hele eftermiddagen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Uh uh uh en bk lovestory :loveshower Husker godt historien om slagteren. Nu må du ikke miste modet hvis ikke han accepterer din anmodning. Jeg er pædagog i Århus kommune og iflg vores personalepolitik må vi ikke være venner med forældre på fb ;) Nyd følelsen og så er jeg spændt på hvor det fører hen :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Uh uh uh en bk lovestory :loveshower Husker godt historien om slagteren. Nu må du ikke miste modet hvis ikke han accepterer din anmodning. Jeg er pædagog i Århus kommune og iflg vores personalepolitik må vi ikke være venner med forældre på fb ;) Nyd følelsen og så er jeg spændt på hvor det fører hen :whistling Ow - Ja så gør han nok ikke. Men så er han da opmærksom på at jeg har været der :rolleyes - Ved ikke om det er godt eller skidt. Har stadig mest lyst til at gemme mig under dynen - Det er da alt for pinligt! For det andet tror jeg slet ikke der sker noget - Og slet ikke efter dette nummer hehe. Men det vil tiden jo vise Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Uh uh uh en bk lovestory :loveshower Husker godt historien om slagteren. Nu må du ikke miste modet hvis ikke han accepterer din anmodning. Jeg er pædagog i Århus kommune og iflg vores personalepolitik må vi ikke være venner med forældre på fb ;) Nyd følelsen og så er jeg spændt på hvor det fører hen :whistling Uha, så må I vel heller ikke kæreste rundt med forældrene?? Min veninde, var altså fra Århus, og hun kærestede da med to pædagoger :whistling Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Uha, så må I vel heller ikke kæreste rundt med forældrene?? Min veninde, var altså fra Århus, og hun kærestede da med to pædagoger :whistling Det ved jeg så ikke lige. Har aldrig stået i en situation hvor jeg blev lun på en forælder. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Det er også lige meget - Jeg tror alligevel ikke det bliver til noget. Det er også derfor jeg synes det er så irriterende at det lige skulle være HAM. Hvorfor ikke enhver anden mand- Det havde været lettere! *SUK* Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Jeg syns også det er rigtig hyggeligt at følge med i den her tråd :loveshower Er spændt på at høre hvordan det kommer til at gå i morgen ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 HEh hvor er i søde - Det er da dejligt at jeg kan bringe lidt hygge :blush Jeg er også spændt på i morgen.. eller rettere.. rædselsslagen, efter jeg sendte den åndssvage anmodning. Men nu tager vi det i stiv arm, og med løftet pande.. Uanset HVAD der sker! Bestevennen er blevet trukket med på råd: Ham: Hvad har du gjort for at vække hans interesse JEg: Ermm.. forsøgt at se godt ud. Ham: Jeg spørger igen.. Hvad har du gjort? JEg: Ermm altså.. ikke noget Ham: Hmm.. Hvad har du så gjort for at gøre opmærksom på, at du rentfaktisk synes han er sød? Mig: ...... HAm: NOGET må du da have gjort? Mig: Sendt en anmodning på... face... book? Ham: <_< Bedstevennen siger at mænd ikke opfanger små kokette ( som han kaldte det) blikke ( eller venneanmodninger på FB) som hints, og straks tænker - Wow hun er vild med mig mand. De skal have mere direkte hints, ellers fatter de ikke en fis. Han mener for i øvrigt at jeg er miljøskadet af at min vennekreds udelukkende består af mænd, og at jeg har taget deres tendenser på mig <_< . Han sagde også at det var for dumt hvis jeg ikke i det mindste forsøgte bare at give et lille hint.. Det er nu meget rart også at høre en mands synspunkt. Og jeg elsker min bedste vens direkte facon. Men synes nu ikke det gør det spor nemmere - Hvilket hint kan jeg dog give? ARGH i mit næste liv skal jeg altså være mand - Dét kan jeg godt sige jer! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Iiiiih hvor er det dejlig læsning det her.. tak!! :kram Jeg håber at det ender helt fantastisk og romantisk, - man er vel kvinde.. :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Jeg "kom til" at sende ham en venneanmodning på FB - Da jeg ikke kunne prikke til ham.. Og nu sidder jeg og føler mig godt dum <_< Nej, nej, slet ikke dum men meget, meget dygtig og modig!! Hvo intet vover, intet vinder ved du nok. Og hvis der er krummer i ham, du, så kan han sørme godt tåle en venneanmodning på FB, ellers er han slet ikke noget værd. OG - hvis der nu er en regel om, at pædagogerne ikke må være venner med forældrene på FB, så giver det ham da alle tiders mulighed for at sige - "det kan jeg desværre ikke, men vi kan jo bare være venner IRL" :-) Det er jo simpelthen bare winwin det her! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Nej, nej, slet ikke dum men meget, meget dygtig og modig!! Hvo intet vover, intet vinder ved du nok. Og hvis der er krummer i ham, du, så kan han sørme godt tåle en venneanmodning på FB, ellers er han slet ikke noget værd. OG - hvis der nu er en regel om, at pædagogerne ikke må være venner med forældrene på FB, så giver det ham da alle tiders mulighed for at sige - "det kan jeg desværre ikke, men vi kan jo bare være venner IRL" :-) Det er jo simpelthen bare winwin det her! Jaeh måske. Uff men synes nu stadig det er pinligt - Især hvis det ignoreres, og jeg kan se han tænker sit.. Om han så er det værd eller ej, skal jeg dog stadig have daglig kontakt med ham de næste par år. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Jaeh måske. Uff men synes nu stadig det er pinligt - Især hvis det ignoreres, og jeg kan se han tænker sit.. Om han så er det værd eller ej, skal jeg dog stadig have daglig kontakt med ham de næste par år. Selvfølgelig ignorerer han det ikke. Enten accepterer han den eller afviser med en forklaring :) Ellers er han da en meget mærkelig mand. Kan godt følge din ven men jeg er virkelig en nød til det. Fatter aldrig hvis en mand flirter med mig :blink Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Selvfølgelig ignorerer han det ikke. Enten accepterer han den eller afviser med en forklaring :) Ellers er han da en meget mærkelig mand. Kan godt følge din ven men jeg er virkelig en nød til det. Fatter aldrig hvis en mand flirter med mig :blink JEp.. Det er sådan jeg har det også - skal næsten have ham til at stå med et neonskilt over hovedet for at fatte det :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Jeg "kom til" at sende ham en venneanmodning på FB - Da jeg ikke kunne prikke til ham.. Og nu sidder jeg og føler mig godt dum <_< Altså nu kunne jeg heller ikke prikke til min kæreste dengang jeg fandt ham på face... :rolleyes ej heller anmode om venskab Så jeg sendte ham en besked, hvor der stod "sødt billed :) " (han havde et billed hvor han havde flødeskum på næsen) Det tog mig knap 2 uger at komme på den besked :P og det var det eneste jeg skrev. Og tal om at være nervøs :whistling jeg rendte rundt om mig selv i 3 hele dage før der var svar tilbage :D Så det var modigt gjort af dig. Og BTW til din kammerat, så er der altså nogle fyre som godt kan fange sådan et hint. ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 Altså nu kunne jeg heller ikke prikke til min kæreste dengang jeg fandt ham på face... :rolleyes ej heller anmode om venskab Så jeg sendte ham en besked, hvor der stod "sødt billed :) " (han havde et billed hvor han havde flødeskum på næsen) Det tog mig knap 2 uger at komme på den besked :P og det var det eneste jeg skrev. Og tal om at være nervøs :whistling jeg rendte rundt om mig selv i 3 hele dage før der var svar tilbage :D Så det var modigt gjort af dig. Og BTW til din kammerat, så er der altså nogle fyre som godt kan fange sådan et hint. ;) Uh 3 dage?! ( indsæt dånesmiley)Det var lang tid! Jeg synes du var modigere!! Jeg tør IKKE sende en besked! Til det i rødt - det håber jeg virkelig ham her kan! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 7, 2012 EJ puh jeg kan ikke sove :huug Jeg har helt ondt i maven over at jeg skal derop i morgen.. fordi jeg sendte den anmodning! HÅBER håber håber håber.. han IKKE har været inde og tjekke sin FB i dag, og heller ikke gør det før han kommer hjem i morgen! Guderne stå mig bi i dette!! Nu vil jeg prøve at sove. Skal nok opdatere i morgen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg har lige hurtigt læst din tråd igennem, og jeg synes du er fantastisk modig, jeg havde slet ikke tudret at sende en venneanmodning :blush Ud fra hvad du skriver, tror jeg altså også han er lidt lun på dig.. så bare skru op for din charme i morgen.. ærligt talt.. hvad har du at miste??? nemlig ingenting ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Jeg ved slet ikke om jeg er så modig som du tror! Jeg havde det helt vildt dårligt igår efter at have sendt den, og sad for det meste og hyperventilerede mens jeg bare tænkte... fåååårrrk. Så jeg tog et enkelt glas vin - Hvilket jeg så IKKE skulle have gjort. 1) jeg er ikke vant til at drikke 2) Jeg havde udelukkende Drukket Nutrilett hele dagen. Jeg siger jer.. jeg blev SÅÅÅ beruset :blink jeg dinglede i seng efter at have set en film - lettere forundet. Så her til morgen at den er på 13% Men alligevel - ÉT glas? DONT shake and drink siger jeg bare!! :lolhit Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 8, 2012 Så er det tirsdag.. I dag hvor jeg skal snakke mad med HAM fra morgenstunden. - HÅBER stadig det bare bliver pizza! Og det er dagen hvor jeg skal rende rundt hele eftermiddagen og aftenen i børnehaven, hvor han også er.. GUD hvor jeg håber han ikke har set på FB altså <_< Nå men nu tænker vi ikke mere på DET! Jeg håber virkelig min krop og mit sind gider arte sig - Bare i dag! Men jeg er stadig ret sikker på at jeg slapper mere af når de første 10 min er gået, og at et så bliver nemmere at "være mig selv". Uanset hvad, så er jeg sikker på at det bliver en SUPER hyggelig dag - og jeg glæder mig faktisk enormt meget. Jeg har ikke mange venner, og kommer ekstremt sjældent ud - så det bliver da skønt og sjovt tror jeg. Del dette indlæg Link to post Share on other sites