Stbaby

JSMT

51 indlæg i dette emne

Kom lige i tanke om min kære søn Xander. Hvis han helt selv må bestemme en rugbrødsmad (eller bolle, eller franskbrød) så skal der være 2 cm tykt lag remoulade + ristede løg.

Hvis det skal være sundt kan han putte nogle syltede agurker på.

....men da jeg var barn kunne jeg spise en pakke lurpak som børn i dag spiser ostehapsere. Sjovt jeg var så tynd (hvad jeg ikke er i dag - fedtet var bare langsomt og kom med 20 års forsinkelse!)

Del dette indlæg

Jeg spiser mange mærkelige ting....

Min spaghetti SKAL der sød fransk sennep på foruden ketchup og ost

Leverpostej med hindbærmarmelade eller rosiner

Jeg skal også have ristede løg på min æggemad sammen med de rå løg.

Leverpostej med ribsgele og rå løg

Frikadellemad med hønsesalat (det har sviger lært mig)

Og her i julen skal jeg have Danablue (mug-ost) på mine brunkager (det er vist noget man gør i Sverige)

Der er sikkert mange flere, men i min verden er det jo ikke så underligt.... he he

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom da lig i tanke om at jeg også godt kan lide en mad med leverpostej og ristedeløg... MUMS... Og da jeg var lille spiste jeg leverpostejsmader med rødbeder UDEN leverpostej (for der var jo ikke noget der hed en rødbedemad) Og æblemader med rosiner var og er også lækkert

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kom da lig i tanke om at jeg også godt kan lide en mad med leverpostej og ristedeløg... MUMS... Og da jeg var lille spiste jeg leverpostejsmader med rødbeder UDEN leverpostej (for der var jo ikke noget der hed en rødbedemad) Og æblemader med rosiner var og er også lækkert

MUMS det elsker vi alle 3 herhjemme :jul12:

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg har lært af Donna fra beverly hills, at popcorn i is smager bare super godt...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Mmmmm juleskum - det er da noget af det bedste :mam

Hmm grundet alle de hormoner jeg har fyldt min krop med de seneste år.. så går min lugtesans os heeeeæt amok...

Den anden dag "lugtede" kyllingen vi skulle bruge til aftensmaden råddent - så det spiste manden selv..

Hmm underlige ting jeg lige kan komme i tanke om:

Rugbrød med torskerogn og rå løg

Rugbrød med tun, rå løg, bacon, champignoner og karry

Det synes jeg faktisk lyder ret godt, sådan en mad kunne jeg godt lige spise, jeg er bare for dovn til og gå ud og lave en.. Plus jeg ingen bacon har, så duer det jo ikke tongue.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det synes jeg faktisk lyder ret godt, sådan en mad kunne jeg godt lige spise, jeg er bare for dovn til og gå ud og lave en.. Plus jeg ingen bacon har, så duer det jo ikke tongue.gif

Det smager os bare drøøøn godt ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Der er den der medister igen - Louise hvad er det med dig og medistere?? :D

Jeg ka' bare godt li' pølse :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er helt enig om, at den tun mad lyder lækkert, jeg tror det bliver en ny tunsalat for mig :D

hmmmm måske Stinna servere sådanne madder, når vi skal til hygge hos hende i januar :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg ka' bare godt li' pølse :P

arhhhhh får nogle lidt forkerte billeder for nethinden :jul12:

Del dette indlæg

Annonce ♥

jeg er helt enig om, at den tun mad lyder lækkert, jeg tror det bliver en ny tunsalat for mig :D

hmmmm måske Stinna servere sådanne madder, når vi skal til hygge hos hende i januar :D

Det serverer jeg gerne ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er jeg med på.

Cheez dippers med pizza smag er altid et hit.

Desuden kan jeg rigtig godt li en gammel teenage klassiker udhulet franskbrød fyldt til randen med kokos flødeboller

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den er jeg med på.

Cheez dippers med pizza smag er altid et hit.

Desuden kan jeg rigtig godt li en gammel teenage klassiker udhulet franskbrød fyldt til randen med kokos flødeboller

det med franskbrødet har jeg aldrig prøvet, da jeg altid har været bange for, at jeg ikke kunne lide det, og så ville det jo være spild af flødeboller og franskbrød.

Har også hørt om en version, hvor det er udhulet franskbrød og en pose familieguf...

Og så lige en lille historie om flødeboller.

Da min søster og jeg var yngre, vel omkring 6 års alderen, var vi hos min bedsteforældre, og havde opdaget de havde flødeboller, og havde spist af dem uden at få lov. Det havde min morfar opdaget, og drillepind som han var, ville han give os en lærerstreg. Han prikkede hul i bunden af flødebollerne som var tilbage, og med et sugerør sugede al skummen ud, og derefter pustede sennep ind i dem i stedet for. Så da vi senere stjal flere flødeboller, var det en grim oplevelse... Derfor spiser jeg ALTID bunden først...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Bananmad med pålægschokolade og mayo er altid godt herhjemme.

Del dette indlæg

Annonce ♥

det med franskbrødet har jeg aldrig prøvet, da jeg altid har været bange for, at jeg ikke kunne lide det, og så ville det jo være spild af flødeboller og franskbrød.

Har også hørt om en version, hvor det er udhulet franskbrød og en pose familieguf...

Og så lige en lille historie om flødeboller.

Da min søster og jeg var yngre, vel omkring 6 års alderen, var vi hos min bedsteforældre, og havde opdaget de havde flødeboller, og havde spist af dem uden at få lov. Det havde min morfar opdaget, og drillepind som han var, ville han give os en lærerstreg. Han prikkede hul i bunden af flødebollerne som var tilbage, og med et sugerør sugede al skummen ud, og derefter pustede sennep ind i dem i stedet for. Så da vi senere stjal flere flødeboller, var det en grim oplevelse... Derfor spiser jeg ALTID bunden først...

:lolhit FED lærestreg

Del dette indlæg

Annonce ♥

arhhhhh får nogle lidt forkerte billeder for nethinden :jul12:

Den står for egen regning :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Den står for egen regning :D

Louise har jo ikke bare fået rund mund af og fløjte :whistling

Del dette indlæg

Annonce ♥

sååååh Stinna, ikke fortsætte, for det giver altså nogle billeder, som jeg godt kunne undvære :lol

Del dette indlæg

Annonce ♥

Salt lakrids sammen med gulerødder eller søde appelsiner.

tja det var en ting jag fik da jeg var geavid, men den er desværre holdt ved for det smager jo godt

Del dette indlæg

Annonce ♥

sååååh Stinna, ikke fortsætte, for det giver altså nogle billeder, som jeg godt kunne undvære :lol

Hallo damer - dette er et BABYforum :klap ^_^

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hallo damer - dette er et BABYforum :klap ^_^

:rolleyes Mener jo os det er fordi du spiser så meget pølse...

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spiser mange mærkelige ting....

Min spaghetti SKAL der sød fransk sennep på foruden ketchup og ost

Leverpostej med hindbærmarmelade eller rosiner

Jeg skal også have ristede løg på min æggemad sammen med de rå løg.

Leverpostej med ribsgele og rå løg

Frikadellemad med hønsesalat (det har sviger lært mig)

Og her i julen skal jeg have Danablue (mug-ost) på mine brunkager (det er vist noget man gør i Sverige)

Der er sikkert mange flere, men i min verden er det jo ikke så underligt.... he he

okay DET er mærkeligt!!! :lolhit

her er det mest mærkelige vel brød med pålægschokolade og syltetøj. Eller rugbrød med nutella.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det syntes alle omkring mig ellers

DET kan jeg godt forstå, for der skal ikke mayo på leverpostej, men remolade!! ;) OG ristet løg for lige at gi det sidste pift ;)

Adr....jeg hader alle former for skumfiduser...kan bare ikke have den svampede konsistens i min mund! :s Det minder mig om flamingo - ja pappet i ved! ;) Ikke fuglen ;)

Bananmad med pålægschokolade og mayo er altid godt herhjemme.

Aiii jeg blev helt lækkersulten indtil jeg læste ordet mayo!! Aiiii der spolerede du lige min drøm om en bananasplit-rugbrødsmad! Tror i ikke den er bedre med is på istedet for mayo? :D

Jeg spiser Knorr's aromat på mine blødkogte æg <3 åhh det er så godt, men min mand mener jeg er fra outer space :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg spiser Knorr's aromat på mine blødkogte æg <3 åhh det er så godt, men min mand mener jeg er fra outer space :D

Ej... aromat er godt på næsten alt... det samme er all-round krydderi... ummm :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ej... aromat er godt på næsten alt... det samme er all-round krydderi... ummm :D

Aromat - UHM !!!!!

Del dette indlæg

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER