linen

hhhhhmmmmm man skal da også være om sig

2 indlæg i dette emne

hi hi man skal da også selv hele tiden følge op!

Nå jeg har jo været til første lægebesøg for snart langtid siden, efter det skulle jeg selv bestille nf tid, så det er klaret. Grundet mit sidste forløb, skal jeg til tidlig glykose og have et par ekstra fødselslæge samtaler. Lægen bad mig komme igen ugen efter første besøg, for at få kopi af min vandre journal og svar på diverse prøver der var taget, det var jeg så og alt var fint.

Ved første bsøg fik jeg udleveret forskellige papirer med tiderpå jordemor lægebesøg uge mæssigt. Nå men med hensyn til jordemor stod der uge 11-16, da jeg stadig ikke var indkoaldt i mandags ringede jeg så til lægen og sagde jeg ikke kunne forstå jeg ikke var indkaldt, der var jeg 14+5, hun sagde at sekretæren ville følge op og ringe til mig, tirsdag havde jeg ikke høt noget, så jeg ringede igen ved middagstid, men denne gang til sekretæren, den sekretær jeg fik fat i havde haft fri igår, så vidste intet men ville ringe tilbage. Det gjorde hun forholdsvis hurtigt og var en stor undskyldning, de havde glemt at sende mine papirer videre i systemet, og pga 1 maj, var jordemor konsultationen lukket, men hun ville sende mine pairer med A-post og ringe til dem onsdag, så jeg skulle nok høre nærmere hurtigt.

Jeg har så ikke hørt mere, prøvet i går på nettet at slå jordemødre i min komune op, men uden held.

Hvad ville i gøre? Bare vente og se, eller følge op hos lægen igen mandag?

Del dette indlæg

Træls de havde glemt at sende papirerne videre.

Du bliver nok nød til at vente til mandag med at rykke igen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER