Besvaret May 3, 2012 Men jeg får nogle migræne-piller som hedder Migea Rapid, og dem må man tage i 2. Trimester (ifølge min læge)...... Men din læge skal skrive en recept på dem hvis det er..... Det er super effektive! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Min kollega siger, at man bare ikke må tage Treo i sidste trimester. Det står vist i indlægssedlen og så tror jeg hun snakkede med sin læge om det, da hun lider rigtig meget af hovedpine og migræne... Men jeg har altså ikke selv læst det eller snakket med en læge om det.. Det er vist noget med at det der er i treo kan sætte fødslen igang.. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Treo er ligesom Aspirin, men faktisk vaerre, fordi de indeholder koffein. Det fraraades i graviditeten. Panodil, maaske? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Jeg har gået nej fra min læge til alt andet end panodiler. Men da de ikke hjælper og jeg ike må tage treo får migrænen virkelig lov at rulle ind i mellem, så jeg kontaktede dem igen. Og her fandt de ud af jeg godt må tage sumatriptan. Det er en pille mod migræne jeg har fået for nogen år siden. Tager den kun når det er virkelig nødvendigt og når jeg er et sted jeg kan sove. For jeg får det værre et par timer inden jeg får det godt. Så vær insisterende overfor din læge g snak med din jordmor om det. Min sagde vi skulle holde øje med hvor slemt det blev for så var det noget de kunne gøre noget ved (migrænen) spurte ikke hvad, jeg er bare glad for de kan/vil gøre noget hvis det bliver for slemt :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites