Anja-q

OKAY - JEG LIGGER FLAD...

18 indlæg i dette emne

Ligger kæmpe flad over alle de tåber, der stadig køre rundt på nedslidte sommerdæk... OG KONSTANT SIDDER FAST I SNEEN... Muahahahaha... ja ja, skadefryd kan man altid være, men synes nu, at det er SJÅÅÅÅÅÅÅÅW.... :yiepie

Eks. På min p plads, er en ældre dame, ved at hjælpe en ung gut med og skubbe hans nok så fine blærerrøvs øse med mega store alufælge, fri af sneen... hun skubber og skubber, hvorefter han siger: Ja, det er sgu godt jeg skal ud og have vinterdæk på i dag" :o ... Ha ha... hallo idiot, hvis du havde gjort det for 2 måneder siden, som loven anbefaler, så havde du ikke siddet fast her nu... :blabla

Om jeg hjalp ham fri???

Naaaaaa, jeg gik videre med Filippa i kælken... :P

Del dette indlæg

:lolhit :lolhit kunne ikke være mere enig, min nabodame har hellr ikke vinterdæk på, for som hun siger det er jo spild mår hun alligevel ikke køre, trods det ser jeg hende gang på gang slingre op af vejen skøjtende afsted på sommerdæk tsk tsk siger jeg bare :huh

sjovt, indtil den dag man får en bil med sommerfutter lige op i numsen :( fordi de ikke kan bremse

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan for en gang skyld pudse glorien da der er vinterfutter på min bil - har nemlig ikke haft sommerdæk på i år (hvor blev sommeren af?!!!)

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lol er SÅ enig så enig :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

sjovt, indtil den dag man får en bil med sommerfutter lige op i numsen :( fordi de ikke kan bremse

Det er jo den tragiske del af det - at folk ikke fatter, hvilke konsekvenser det rent faktisk kan have... <_<

meeeeen nu var det mest den sjove del jeg tænkte på - og jeg kan sidde her og hyle af grin, over alle folks statusopdateringer på facebook, om at de sidder fast her og der, fordi de ikke har fået skiftet dæk... LÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅL :D

Del dette indlæg

Annonce ♥

Synes sq også de har godt af det.. men de irritere mig når de sløver trafikken fordi de ikke kan/tør/bør ikke køre særlig stærkt...

Men puha min bil gad satme heller ikk bremse i morges selvom jeg kom rullende med 30km/t og bremsede i god tid og forsigtig og så begyndte den at slingre vildt.. og jeg har altså vinterdæk på

Det ville være fedt hvis det var lovkrav som det er i Sverige..

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjek lige det her klip på EB... Mit link

:lolhit :lolhit :lolhit

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tjek lige det her klip på EB... Mit link

:lolhit :lolhit :lolhit

Fedt :lol :lol har aldrig set det klip før

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det ville være fedt hvis det var lovkrav som det er i Sverige..

Det burde jo i princippet ikke være nødvendigt og lave et lovkrav, efetrsom alle mennesker i DK med et kørekort har været på glatbanekursus og VED hvor farligt det kan være og VED hvilke krafter vi køre rundt med... Men kan godt følge dig... :super

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det burde jo i princippet ikke være nødvendigt og lave et lovkrav, efetrsom alle mennesker i DK med et kørekort har været på glatbanekursus og VED hvor farligt det kan være og VED hvilke krafter vi køre rundt med... Men kan godt følge dig... :super

Men så tænk på udlejningsfirmaer som lader deres biler køre på sommerdæk året rundt og udlejer fordi det ikke er lovkrav..

og jo synes et lovkrav skulle indføres så kunne de samtidig få en bøde pga manglende vinterdæk når de skulle trækkes fri.. det vi jeg more mig rigtig meget over :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det BURDE ikke.... Men tydeligvis er har rigtig mange ikke lært en disse, eller glemt det igen...

Jeg tror det i længden er billigere at indføre et lovkrav :P

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nej det BURDE ikke.... Men tydeligvis er har rigtig mange ikke lært en disse, eller glemt det igen...

Jeg tror det i længden er billigere at indføre et lovkrav :P

Jamen vi er jo helt enige... :super

men more mig nu stadig helt vildt... :bunny

Del dette indlæg

Annonce ♥

stemmer for et lov krav for ellers er der mange som ikke får skiftet til vinter dæk

og så en bøde på 1000 kr pr dæk hvis de ikke er skiftet så skal folk nok få vintersutterne på

siger hende som kører rund i en stor mercedes med vinter dæk,og den er en skod bil når det er glat

Del dette indlæg

Annonce ♥

Uhhh ja, generelt er folk idioter når der kommer det mindste sne..Hold nu afstand for pokker! Vi har fået skiftet til vinterdæk på begge biler - men sommerdæk er LIGE så vigtigt at skifte tilbage til.. vinterdæk er nemlig ikke det bedste når der er regn på vejen, der skal man have sommerdæk... Så det handler om at skifte ved begge sæson'er :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Kan kun stemme med i koret om at det burde være et lov krav...

Sidste år fik vi først vindter dæk på omkring den 20 december - og det var KUN af den grund at vi måtte vente på de fik dele hjem så de kunne reparere bilen efter jeg havde smadret den :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik heldigvis vinterdækkene på begge biller en uges til inden det begyndte at sne. De her dage kunne jeg slet ikke forestille mig at køre rundt uden! Selv med vinterdækkene skøjter man jo rundt... Især de sidste par dage i Roskilde, det har været en stor skøjtebane :/

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi fik vinterdæk på i oktober. Min mand er fuldstændig hysterisk med det.

Kan kun være enig i, at der burde være et lovkrav om, at man skal have vinterdæk på.

Del dette indlæg

Annonce ♥

:lolhit

Har det på samme måde som mange af jer andre og så jeg kun mere end glad for vi fik vinterdæk på i god tid:)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER