Little Miss

Overvejer du at fryse barnets stamceller ned?

6 indlæg i dette emne

Har modtaget min maves mail idag hvor spørgsmålet omkring nedfrysning af stamceller fra Lille Spunken.

Er der nogen af jer der har tænkt over det eller taget stilling til det?

Del dette indlæg

Vi har snakket om det, og det er bare alt for dyrt til os. Til gengæld vil vi gerne donere babyens stamceller, hvis det kan lade sig gøre på hillerød :) Skal have snakket med min jordemoder om det næste gang :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hørt at det er noget fis og humbuk... De stamceller der er frosset ned fra babyer er i praksis aldrig blevet brugt.. Og der skulle ikke være en fordel i at tage dem fra spædbørn.. Der var en udsendelse om det i tv, hvor alle læger sagde at det ikke kunne betale sig og at man ikke ville få noget ud af det

Del dette indlæg

Annonce ♥

Har hørt at det er noget fis og humbuk... De stamceller der er frosset ned fra babyer er i praksis aldrig blevet brugt.. Og der skulle ikke være en fordel i at tage dem fra spædbørn.. Der var en udsendelse om det i tv, hvor alle læger sagde at det ikke kunne betale sig og at man ikke ville få noget ud af det

Jeg har lige set den udseendelse fra DR der blev sendt i 2011. Og ja der er endnu ikke brugt stamceller fra babyer endnu. Vist nok heller ikke udviklet en metode der gør man kan bruge dem <_<

De siger også i udsendelsen at faktisk kan man lige så godt bruge stamceller når man bliver ældre...

Vil lige tale med manden om det men tror ikke vi vil bruge pengene på det. Det er godt nok dyrt.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Det er ikk noget vi vil bruge penge på, da man ikke rigtig har udviklet brugen af det inden for den verden og når man ligeså godt kan tag det fra en voksen, ja så vil vi ikk bruge penge, vi ikk har, på det.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Vi har snakket om det, men har også besluttet at det hele fortsat er for usikkert og så er det bare helt utroligt dyrt.

:balloons

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER