Oprettet May 2, 2012 Hej alle i skønne moms-to-be:) Mærker I også meget liv fra jeres kommende poder? Jeg har en lille pige der bare mosler rundt inde i maven.....Igår var det nærmest fra jeg stod op til jeg gik i seng:0) Er det mon normalt? Hvad siger I? En dejlig dag i det smukke solskinsvejr til jer alle Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Hmm... tror, at det svinger meget :) De siger, at man kan forvente at aktivitetsniveauet daler en smule i og efter uge 34, fordi pladsen er blevet trang derinde :) Men på trods af det, så var min spire vældig aktiv det meste af dagen i går :) men normalt har den ikke været så aktiv... det har mest været om aftenen og så en gang i mellem om formiddagen :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Det tror jeg er helt normalt. Der er jo forskel på hvor meget de hver i sær er vågne, og hvor aktive de er. Du får sikkert bare en rigtig krudtugle :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites