Oprettet May 2, 2012 Så blev det tirsdag og hermed ugens resultat :) Betty87: 81,1 kg - 0,7 kg (- 2,8 kg) Mimse: 91,4 kg - 0,4 kg (- 0,4 kg) Trine Kristensen: 105,5 kg - 0,1 kg ( – 1,0 kg) Brineh: 109,9 kg + 0,7 kg (- 6,1 kg) Gult kort til: Dorita & LilleMi & AnneDam :sm TILLYKKE til: Betty87 Husk næste vægt i en pm senest tirsdag kl. 20.00 :) Manglende tilbagemelding over 2 uger udløser det røde kort! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 I må undskylde at taberdysten først kom her i morgen, men havde bare så travlt igår aftes så jeg ikke kunne nå det :) Super flot gået tøser og tillykke Betty :glad Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Det er bare helt iorden, Brineh! YAY! Jeg vandt! Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Ups, det glemte jeg alt om. Undskyld.. Flot gået af jer andre tøser :glad Især tillykke til Betty87 :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Hvor er i gode.. Jeg håber meget snart at tilmelde mig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Hvor er i gode.. Jeg håber meget snart at tilmelde mig :) :ditto om en 10 ugers tid eller noget ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 :ditto om en 10 ugers tid eller noget ;) Åååh jeg er glad for jeg får lidt forspring fra dig til at tage mig sammen ;) Men nøj søde glæder mig til at dyste med dig.. NU skal vi sq være lækre mødre til 2 børn ;) Del dette indlæg Link to post Share on other sites