Guest

Endnu et D.U.M spørgsmål

12 indlæg i dette emne

Jeg er en af dem som følger med her hver tirsdag aften. Og nu sidder jeg med et spørgsmål

Hende Natasja nikita har hun fået hund, mens hun venter på svar om hun har fået tvangsfjernet sønnen??

Og hold da op hende Line har tabt sig, hvor er hun blevet tynd...

Del dette indlæg

Jeg tænkte præcis det samme, hun havde da ikke nogen hund før?! :blink

Og Line er godt nok blevet slank ja, hun har da virkelig knoklet. Synes det er så sejt gået :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvorfor er det at hver gang hnde Line er på så snakker hun om sine damer.

Ad jeg syntes det er vulgært hvad er meningen med det?

Del dette indlæg

Annonce ♥

Men hvorfor er det at hver gang hnde Line er på så snakker hun om sine damer.

Ad jeg syntes det er vulgært hvad er meningen med det?

ja det har også undret mig, og at hun snakker sådan om, at have elskerinder osv mens datteren høre på det...

Og så kan jeg altså ikke helt finde ud af, hvad jeg skal mene om alt dette med Camilla og Christians forhold. For de har godt nok forskellige versioner af tingene.

Men det er nu ikke almindeligt at man bliver så vred, at man smadre sin bil (slår ned i den, eller nikker den skaller) ... Om man så bliver tireret eller ej

Del dette indlæg

Annonce ♥

Og hvor blev alle Camillas veninder af, efter hun mødte Christian. Hun havde da en masse, da hun og Giu afsluttede deres forhold, og nu har hun igen venner, efter forholdet med Christian er ovre

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tænkte at hunden var hendes mors...

Og ja med Camille og Kristian, det er godt nok en værre redelighed, og nej synes bestemt ikke at det er normalt at slå på sin bil fordi man er sur

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg kan høre jeg er gået glip af en masse i dag

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hvad sæson er de nået til?

Del dette indlæg

Annonce ♥

ja det har også undret mig, og at hun snakker sådan om, at have elskerinder osv mens datteren høre på det...

Og så kan jeg altså ikke helt finde ud af, hvad jeg skal mene om alt dette med Camilla og Christians forhold. For de har godt nok forskellige versioner af tingene.

Men det er nu ikke almindeligt at man bliver så vred, at man smadre sin bil (slår ned i den, eller nikker den skaller) ... Om man så bliver tireret eller ej

Nu er det virkelig lang tid siden, at jeg har fulgt med, men hvordan kan man være ung mor, hvis man er til damer?? :blush

Del dette indlæg

Annonce ♥

Nu er det virkelig lang tid siden, at jeg har fulgt med, men hvordan kan man være ung mor, hvis man er til damer?? :blush

jamen det er fordi hun er biseksuel

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er bisexuel ;)

Synes det er helt fint at hun er åben omkring hendes seksualitet, men det fylder godt nok meget af "hendes tid" i programmet. Halvdelen handler jo om hendes sexliv, og det synes jeg tager for meget fokus fra hendes andre sider :)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Hun er bisexuel ;)

Synes det er helt fint at hun er åben omkring hendes seksualitet, men det fylder godt nok meget af "hendes tid" i programmet. Halvdelen handler jo om hendes sexliv, og det synes jeg tager for meget fokus fra hendes andre sider :)

Nu kan vi ikke tage den kanal så jeg ser det ikke, men mon ikke hun er udvalgt netop fordi hun er så åbenmundet? Sex og skandaler sælger jo... ;)

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER