Tmm

3. gangs gravid

10 indlæg i dette emne

mit spørgsmål er til 3. gangs gravide eller mere , hvor tidligt fik i kvalme og smerter og hvor længe varede det ?

testede positiv igår ( 10 dage ) efter forventet mens start . har sindsyg kvalme allerede ( føler jeg besvimmer hvert øjeblik ) :S bliver mega svimmel , og har ondt i underlivet :o puuuuha .

Del dette indlæg

Jeg tror jeg var 5-6 uger henne da min kvalme startede.. Men mon ikke det er individuelt hvornår man mærker til det? Men tillykke med graviditeten balloon.gif

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg tror bare graviditeter er forskellige... Det her er min 4. og jeg havde kvalme ca 3 uger, ca fra uge 6 til 9, nogle dage rigtig meget så jeg ikke ku andet end ligge og være bleg og svimmel og syns at mad var ulækkert. Jeg kan ikke huske det så præcist med de andre graviditeter, 1. gang havde jeg stort set ikke kvalme, 2. gang vist lidt som denne gang, 3. gang syns jeg det startede tidligere og varede længere.

God bedring med kvalmen. Jeg har hørt nogen har glæde af seabands armbånd, andre at akupunktur kan hjælpe, har ikke selv prøvet det men syns at frisk luft og mange små måltider har hjulpet mig lidt.

:goodluck

Del dette indlæg

Annonce ♥

Tillykke med graviditeten. :loveshower

Jeg fik vist kvalme omkring uge 6, men ikke meget. Men i uge 7 var den ekstrem, men aftog så. Nu er det kun engang imellem jeg har det. Var nok også omkring 5 uger henne, da jeg begyndte at få ligament smerter.

Del dette indlæg

Annonce ♥

synes godt nok bare det er meget voldsomme smerter der kommer og går som kramper :( husker det ikke så slemt fra de tigligere graviditeter, har jo to skønne unger jeg gerne vil have overskud til , men hvis det fortsætter på den slemme hårde måde som nu, virker det godt nok fjernt , kan til tider ikke gå oprejst pga mave smerter. :(

Del dette indlæg

Annonce ♥

Måske du lige skal vende det med lægen???

Del dette indlæg

Annonce ♥

Jeg er også gravid for 3. gang og syntes at alle symptomer er en del værre end ved de to første. Har haft kvalme siden uge 5 og døjer fortsat med dette. Håber at du slipper billigere.

Har også fysisk, på det seneste, haft svært ved at være oppegående over længere tid. Dette mærkede jeg ikke noget til ved de to første.

Det lyder ret voldsomt det som du gennemgår, så måske en tur til lægen kan give nogle svar.

Del dette indlæg

Annonce ♥

tak for svar piger, skal først til læge om 8 dage , så håber jo det er aftaget lidt, mine smerter allerede nu peger mine tanker hen mod om der evt kan være graviditet uden for livmoderen ? men igen , det har jeg ikke nogen videre erfaring med , 1 uge er længe at vente når man er skidt tilpas.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Så ring imorgen tidlig og få en tid!!! En graviditet uden for livmoderen er LIVSFARLIG!!! Jeg ville ikke turde vente en uge!!!

Del dette indlæg

Annonce ♥

Ja hvis du har så ondt, så synes jeg bestemt også at du skal ringe til lægen. Det lyder altså ikke helt normalt i min verden!!

Håber alt er ok, men få fat i lægen.

Del dette indlæg

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in

LOG IND HER