Forunderligt

Amme indlæg

5 indlæg i dette emne

Indtil nu har jeg kun haft et par gange hvor det ligefrem har dryppet ud på tøjet, men jeg ved jo godt hvad vej det går :hophop så er begyndt at tænke på hvilke amme indlæg jeg mon skal bruge. Mine erfaringer er jo ikke ligefrem nye men jeg har prøvet lidt forskelligt:

Papir amme indlæg: Gode til den allerførste ammetid hvor man godt kan spilde en del. Men der må ikke være plast el. på bagsiden, så blir de for lukkede og dutterne blir ømme. Kan ikke huske hvor jeg købte dem.

Uld: Har prøvet 2 forskellige slags, det ene nogle runde "strik" agtige, som kradsede meget, de andre var firkantede, vist samme materiale som baby uld body'er mm, de kradsede kun lidt :rolleyes men jeg er sart, jeg kan faktisk ikke "tåle" at ha uld direkte på huden.

Brugte kun amme indlæg i starten, men kan faktisk ikke huske hvor længe. Brysterne vænner sig til at amme og man (jeg) lækker ikke så ofte efterhånden.

Findes der mon noget øko/textil/flergangs brug som ikke kradser som nogen kan anbefale?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg har købt imsevimses, men der er lidt forskellige her og her

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal have mig nogle i uld og silke, og saa nogle engangs, taenker jeg, som kan ligge derinde sammen med, for jeg er ogsaa kradse-sarttongue.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har valgt at købe uld med silke ind mod huden og så engangs fra Pigeon, hvis det ikke skulle være nok med de andre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg brugte Libero - det bedste mærke til mine babser

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Please sign in to comment

You will be able to leave a comment after signing in



LOG IND HER