Oprettet April 30, 2012 Min dreng på 14 måneder elsker at lege ude og vil høre om I har nogle gode forslag til legetøj han kan have på altanen? Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret April 30, 2012 hvor stor er jeres altan??? for tænker man kan få de der muslingeskaller, hvor man kan komme sand i den ene og vand i den anden (når det bliver rigtig varmt) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 2, 2012 Det vigtigste må være at der ikke er nogle store ting han kan kravle op på så han ryger ud over kanten. Dvs. ikke nogen stol, stor kasse til tingene mv. Og så kan du næsten være sikker på at han på et tidspunkt vil eksperimentere med at smide tingene over kanten (især når du vender ryggen til ;)) så det skal være noget der er holdbart. Men ellers vil jeg sige at du kan bruge alt det du har indendørs på altanen. Nogle ting skal tages ind om aftenen eller ikke tages med ud i regnvejr. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Vores altan er for lille til 2 muslingeskaller og der er sandkasse nede på legepladsen. Men han skal helt sikkert have en lille oppustelig soppebassin derude. Han har hans gåvogn med derude og hvad han ellers slæber derud så mon ikke det går. Det sjoveste er nærmest hvis han må åbne lukke døren igen og igen. Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 3, 2012 Husk at mange børn i 1 - 4 års alderen har en omvendt druknerefleks: hvis de falder og får hovedet under vand bliver de liggende!!! Jeg har selv prøvet det med vores yngste der bare lå i vandet og kiggede op på mig til jeg samlede hende op, og det selvom hun var stor nok til at rejse sig og vandet ikke var ret dybt, så husk opsyn HELE tiden hvis der er vand i nærheden (og ja - de drukner på bare 10 - 15 cm vand hvis de har hovedet nedad) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Så blev det vejr til leg på altanen og her er resultatet Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Ih hvor ser det da bare drøn hyggeligt ud, ser ud til at det soppebassin er et hit :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 Sikke han ser ud til at hygge sig :) Del dette indlæg Link to post Share on other sites
Besvaret May 22, 2012 ih hvor han hygger :) Er det et af de der uv badedragter han har på? ps han er skøøøøøøn :loveshower Del dette indlæg Link to post Share on other sites